woensdag 26 augustus 2009

Hi!

Het heeft even geduurd, maar hier is weer een kaartje van mij. Ik heb het zo druk gehad met het versturen van kleurenkaarten en het beantwoorden van vragen via de mail. Ook had ik nog wat bestellingen, dus voor kaarten maken was even geen tijd. Ik heb zoveel leuke reacties van jullie ontvangen, echt super!

Hier is mijn kaartje, gemaakt met het gave Penny Black stempel dat ik van mijn vader en moeder heb gekregen. Ik vind hem zo gaaf!



-stempel Penny Black Ladies Divine ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Basic Grey
-Cuttlebug embossing Floral Fantasy bewerkt met rode stempelinkt
-Nestabilities Large Classic Inverted Scallop en Standard Circle Large
-4 flowers vastgezet met 2 grote brads
-tekststempeltje Hi!

3 opmerkingen:

  1. ik vind hem schitterendddd !!!
    wat leuk die embossing mal kleuren met inkt leuk effect geeft dat !
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zo leuk Vooral de stempel . Geweldig die koeien.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen