woensdag 28 oktober 2009

drie kerstegeltjes

Weer een kerstkaartje gemaakt voor de voorraad!
*
*
Deze keer heb ik een afdrukje gebruikt van Penny Black. Dit blijven toch mijn favoriete stempels.
*
*
Op de kerstballen heb ik wat Stickles aangebracht. Voor de stipjes op de wangetjes heb ik een witte gelpen gebruikt.
*
*
-stempelafdrukje Penny Black ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier en cardstock uit The Christmas Ultimate Stack van DCWV
-Stickles Frosted Lace en Silver
-Cuttlebug Stans Christmas
-Snowflakes gemaakt met een Quickutz stans
-3 halfparels
-tekstje gemaakt in Word
*

11 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anne-marije
    erg leuk kaartje
    schitterend gedaan ;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schatje vind ik deze egeltjes van penny black !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje.

    Lieve groet van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor! Ze blijven leuk he die egeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3 Schatjes op 'n rij, super!!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kerstkaartje! Mooi ingekleurd ook, vind ik best moeilijk.
    De pompoenstempel heb ik al weggegeven anders had ik hem naar jou gestuurd.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen