dinsdag 26 april 2011

Growing flowers in pots

Het is Softpencil dinsdag! Dus tijd om jullie een andere digi te laten zien.
It's Softpencil Tuesday! So time to show you an other digi.



Deze week was mijn opdracht als Design-Team Member: gebruik de digi 'Growing flowers in pots'. Wat een schatjes...
This week my assignment as Design-Team Member was: use the digi 'Growing flowers in pots'. What a cuties...

Ik vond het wel leuk om deze keer een Softpencil kaartje in het bruin te maken. Meestal gebruik ik felle kleuren voor Softpencil, dus deze keer wat anders.
I just like it to make a Softpencil card in brown... At the most time I use bright colours for a Softpencil card, so this time something else.




Derwent Coloursoft pencils: C090-C180-C400-C450-C520-C530-C550-C560-C580-C610-C640

De houten knoop komt uit mijn eigen winkeltje. Het is een handbeschilderde knoop, zo mooi...
The wooden button comes out of my own shop. It's a handpainted one, so wonderful...



-digistamp Growing flowers in pots from Softpencil coloured with Derwent Coloursoft pencils
-designpaper from My Mind's Eye
-ColorCore cardstock French Roast
-Martha Stewart edgepunch Round Lattice
-2 little green hydrangea's
-2 big white hydrangea's
-2 little orange flowers
-1 wooden button
-swirl made with a Quickutz die

Volgende week mag ik jullie weer nieuwe Softpencil digi's laten zien....
Next week I may show you some new Softpencil digis...

Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van de paasdagen... Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten. Ik heb vorige week zoveel gewerkt dat ik daar nog helemaal niet aan toegekomen was! Helaas ben ik nog steeds niet bruin, maar dat zal voorlopig niet gebeuren, haha. Ik word alleen maar rood... :-( Ook ben ik afgelopen zaterdag samen met mijn broertje Martijn naar Deventer gefietst, dat was toch wel een eind, vond ik... Ik heb natuurlijk wel even lekker kunnen shoppen ;-).
Morgen en donderdag ga ik samen met een collega naar de Action in Epe, is weer eens wat anders. Vorige week vrijdag heb ik al een dagje bij de Action in Deventer gewerkt, dus zo zie ik nog wat verschillende winkels, haha

Nog een fijne avond!
Have a nice evening!

14 opmerkingen:

  1. Adorable as always!!! I love your cute card Anne-Marije! beautiful colours and papers and gorgeous flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer! Ik ben knalrood, kreeftachtig... per ongeluk te lang in de zon blijven zitten:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable Anne-Marije, love love love the flowers!!!! And the flourish is so elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anne Marije,

    Great Card! So pretty, I love the colors and layout!

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful card. love it.

    have a wonderful week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anne marije,

    Wauw meis, wederom een prachtig kaartje!
    Leuk dat je voor jezelf de uitdaging 'bruin tinten' erbij had bedacht.

    Succes met je werkdagen in Epe :)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card. You always do such wonderful jobs on your cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart anne-marije
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous sweet card, love the adorable image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, ik hou wel van die bruintinten. Succes met werken en probeer maar zo veel mogelijk van het mooie weer te profiteren. Het is hier nu een beetje grijs, maar hopelijk wordt het gauw weer zonniger. Met mijn hand gaat het steeds beter (bedankt voor het vragen). Liefs, Helen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Anne-Marije,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk kaartje met mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen