woensdag 25 mei 2011

Black & Gold

Voordat ik vanmiddag moest gaan werken heb ik gelukkig eindelijk tijd gehad om een kaartje te maken met mijn nieuwe spulletjes.
Finally I had time to make a card with my new stuff before I had to go to my work this afternoon.



Het stempel, het papier en de embossing komen uit de nieuwe Black & Gold serie van Forever Friends. Ik ben dol op de beertjes van Forever Friends en vind het heerlijk om ze te kleuren.
The stamp, DP and embossing come out of the new release from Forever Friends. I like the little bears from Forever Friends very much and love it to colour them.

Ik vond het leuk om een kaart te maken met allemaal spulletjes uit mijn eigen winkeltje. De goudgele dew drops heb ik gisteren binnen gekregen en die moest ik gewoon gelijk gebruiken op deze kaart. Ze kleuren mooi bij het papier, waar ook goud in zit. De goudbruine roosjes en het zwarte strikje vind ik er ook er leuk bij staan. De bloemetjes heb ik gemaakt met 2 Clippunches. De embossing heb ik bewerkt met zwarte stempelinkt.
I like it to make a card with a lot of stuff from my own little store. I received the gold-yellow dew drops yesterday and I have to use them directly on this card. They fit perfect with te DP, because there's also gold in it. I like the goldbrown roses and the black bow too. I've made the flowers with 2 Clippunches. I've inked the embossing with black ink.



Derwent Coloursoft potloden: C180-C400-C530-C570-C580-C590-C650-C660



-stempel Forever Friends uit de Black & Gold clearstampset
-scrappapier Forever Friends Black & Gold
-zwart Papicolor cardstock
-embossingfolder petal pattern Forever Friends Black & Gold
-Nestabilities Standard Circle Large en Scallop Circle Large
-zwarte Colorbox inkt
-goudbruine roosjes
-zwart strikje met witte stippen
-bloemetjes gemaakt met de Clippunches
-goudgele dew drops

Ik heb nog steeds een aanbieding in mijn winkeltje met de Forever Friends en Me to You stempels. Bij aankoop van een stempel uit één van deze series ontvang je gratis een velletje zelfklevende parels.


10 opmerkingen:

  1. heel sjiek dit kaartje, met zwart en wit en wat détails, enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend leuk kaartje prachtig papier is dit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieverd, wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Heb gisteravond ook met mijn FF stempels gespeeld. Heb labels gemaakt met de voetbalbeer, omdat onze Kevin vandaag de laatste voetbaltraining had bij zijn oude club. Volgend seizoen speelt hij weer in ons dorp. Ga zo ook nog even freubelen. Tot gauw weer. Veel liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi geworden. En dit papier is zo erg mooi. Had ik niet verwacht van de zwart/wit serie. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super Anne-Marije :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, gorgeous card and love the sweet bear.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart is het geworden!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super schattige kaartje Anne_marije!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen