maandag 13 juni 2011

simpel, maar chique...

Eindelijk, eindelijk, eindelijk..... ik heb lekker kunnen knutselen!

Zaterdagmiddag moest ik onverwachts toch werken, dus heb ik zaterdag helaas niets kunnen doen. Wel ben ik 's avonds heel druk geweest om alle nieuwe producten in mijn winkeltje te zetten.



Gisterochtend had ik echt zo'n zin om een kaart te gaan maken. Ik had net de leuke Romak-kaarten binnengekregen, dus daar moest ik gewoon iets mee doen. Eerst even een cake gebakken en terwijl die in de oven stond ben ik de plaatjes gaan knippen. In het Black & Gold paperpack van Forever Friends zitten behalve hele mooie scrappapiertjes ook een aantal lieve plaatjes.... Het was alweer een tijdje geleden dat ik een plaatje geknipt had. De laatste tijd kleur ik alleen de plaatjes in, maar knippen was ook weer eens leuk om te doen.

Ik heb de 3 kaarten op dezelfde manier gemaakt. Lekker makkelijk en een snel resultaat. Ik heb inmiddels al heel wat Romak-kaarten gemaakt, maar kan er geen genoeg van krijgen... Als je scrappapier aan de binnenkant van de kaart plakt geeft dat een heel leuk resultaat. Het Black & Gold papier is al chique van zichzelf, dus de kaart heeft voor de rest niet veel nodig. Een aantal dew drops passen natuurlijk altijd, hihi...



Ik heb de Nestabilities Standard Circle Large en Scalloped Circle Large gebruikt, mijn 2 favoriete Nesties...



De bloemetjes heb ik weer gemaakt met een Clippunch madelief van Nellie Snellen. De goudgele dew drops komen heel mooi tot hun recht op zo'n bloemetje...



Ik vind het zelf een simpele, maar hele chique serie geworden.

Er komen deze week nog meer series aan met het Black & Gold papier. Ik ben dol op kaarten met zwart wit en een kleurtje erbij...

Tot morgen!

7 opmerkingen:

  1. Wat een chique kaartjes! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wart een schatjes!! Je hebt het er maar druk mee!!! Werken winkeltje... neem ook eens wat tijd voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlieve kaarten heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Ik blijf een zwak hebben voor FF beertjes :)

    Nog veel succes met het verder 'vullen' van je online winkeltje :)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaarten anne-marije
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten Anne-Marije.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen