maandag 24 oktober 2011

Wilma & Jeroen

Afgelopen week is één van mijn collega's getrouwd. Ze vierden het in een klein groepje, dus de collega's waren niet uitgenodigd... Wel hebben we haar een mooie bos bloemen gegeven. Ik kreeg 'de opdracht' om een kaart te maken.... Ik vind het altijd leuk om een kaart speciaal voor iemand te maken.
Last week one of my colleagues has been married. They have celebrated it with a few people, so we weren't invited. Of course we gave her a nice bouquet of flowers and I had 'the job' to make a card... I always like it to make a special card for someone.



Mijn collega is dol op de beertjes van Forever Friends, dus dit plaatje past er prima bij. Het komt uit de clearstempelset Going to the Chapel.
My colleague adores the bears from Forever Friends, so this image fits pefect with it. It comes out of the clearstampset Going to the Chapel.



Derwent Coloursoft potloden: C180-C300-C340-C390-C530-C570-C590-C660-C670

Het leuke scrappapier is weer van Stella Rose, My Mind's Eye. Een trouwkaartje hoeft niet altijd in de pastelkleuren, vind ik...
The nice designpaper is from Stella Rose, My Mind's Eye again. A card for a marriage doesn't have to be in pastels, does it?

Ook heb ik weer een prachtige resin flower gebruikt; resin rose style gebroken wit. Ik heb de resin flowers nu in 10 verschillende soorten. Ik vind ze allemaal even mooi, vooral omdat ze zo gedetailleerd zijn...
I've also used a wonderful resin flower; resin rose style gebroken wit. I've the resin flowers in 10 different shapes now. I like them al even much, just because they're so detailled....



-clearstamp uit de clearstempelset Going to the Chapel van Forever Friends
-scrapppapier Stella Rose van My Mind's Eye
-Papicolor cardstock
-Nestabilities Petite Ovals
-4 goudbruine roosjes
-1 witte Prima Flower
-1 resin rose style gebroken wit
-2 zelfklevende parels wit
-tekst gemaakt in Word
********

Voor wie het leuk vindt om te lezen heb ik een verslagje van onze High Tea gemaakt....

Vrijdagochtend hebben mijn moeder en ik lekker geshopt in Deventer. Natuurlijk ook nog een aantal leuke dingen gekocht... ;-). Ik heb 2 pyjama's en heerlijk warme sloffen erbij.

We hadden expres niet geluncht, zodat we flink honger hadden, haha. Ik had de High Tea om 2 uur gereserveerd. Het was maar goed dat ik gereserveerd had, want het was echt superdruk. Er zijn heel veel mensen gewoon weggestuurd omdat er geen plaats was.

Wij hebben gekozen voor de Sweet Tea. De naam zegt het al, een high tea met zoete hapjes. We hadden 3 kleine potjes met thee:
-Rooibos Best Mix (frambozen room smaak)
-Drie koningen (witte thee met een soort noten en sinaasappel smaak)
-Het geheim van Toetanchamon (witte thee met amandel smaak)

Dit was de etagère:



Bovenop lagen 2 bonbons, 2 fudges, 2 flapjacks (soort muesli dingen) en 2 plakken rumcake met heeeel veel rum, mjammie!



Dit waren 2 pancakes met room en vers fruit, ook superlekker.



Onderop lagen 2 scones met room en marmelade. Dit vonden mijn moeder en ik het lekkerste hapje.



Als je het zo ziet lijkt het niet zo heel veel. Dat dacht ik ook toen we de etagère net kregen, haha. We zaten echt hartstikke vol, maar alles was te lekker om te laten liggen. 's Avonds thuis hebben we ook bijna niets meer gegeten, hihi.

Als laatste hadden we allebei nog een groot stuk cheesecake. Ook erg lekker, maar we zaten toen zo vol, dat we het niet eens helemaal op hebben...

Mijn moeder vond het heel gezellig, dus daar was ik helemaal blij mee.... ;-) We hebben er ruim 2 uur gezeten en echt genoten van al het lekkers.
We hebben ook nog een High Tea met hartige hapjes op de kaart zien staan, dus wie weet voor de volgende keer!

Ik wens jullie nog een hele fijne avond! Morgen hoop ik weer wat te kunnen knutselen. Vandaag heb ik niet zo heel veel gedaan: uitslapen, opruimen en bestellingen ingepakt. Een lekker relaxt vakantiedagje!

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, en wat een super leuke high tea!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anne-Marije,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje hoor!
    Idd ik vind ook dat trouwkaartjes niet altijd in de pasteltinten hoeft, dit geeft zo ook een mooi geheel.
    Die high tea ziet er wel heel lekker uit... Jummie!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Die stempel!!!
    Net met mijn vriendin even gebeld, en daar hadden we het samen nog even over! haha!!!
    Waar je het al niet over kan hebben... over een stempel dus!
    Die high-tea ziet er echt geweldig uit!
    Fijn dat jullie er zo van hebben genoten.

    Dikke knuffel,
    liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, heel persoonlijk! En wat een heerlijke foto's van de high tea, krijg er lekkere trek van :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje in een geweldige kleurencombo. De high tea doet me het water in de mond lopen; dat ziet er prima uit. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Geniet van je vakantie. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die foto's van de high tea. Misschien eens iets om hier thuis familie mee te verwennen... Ik vind het ook altijd erg leuk om speciaal voor iemand een kaart te maken, dan kun je het echt passend bij de peroon ontwerpen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart anne-marije
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen