maandag 19 maart 2012

82 jaar

Eindelijk weer eens een kaartje van mij. Ik heb deze kaart speciaal gemaakt voor mijn opa, die 82 jaar is geworden. Ik denk dat hij hem wel mooi zal vinden, eigenlijk weet ik dat wel zeker, want opa vindt alles wat ik maak sowieso mooi, hihi.
Finally a card from me. I've especially made this card for my Grandpa who has celebrated his 82th Birthday.



Voor deze kaart heb ik een mooi molen-stempel uit de Dutch Design serie van Marianne Design gebruikt. Een heel geschikt plaatje voor een mannenkaart. Ik heb er bewust voor gekozen om de kaart niet in het rood-wit-blauw te maken, maar in deze kleuren. Zo kleurt de kaart precies bij de woonkamer van opa en oma. Alle kaarten die ze van mij hebben gekregen zetten ze op een speciaal plekje. :-)
I've used the wonderfull windmill stamp from Marianne Design for this card. A very suitable image for a mencard.



Derwent Coloursoft potloden: C130-C360-C370-C450-C490-C520-C530-C540-C580-C590-C640-C670-C700

Het mooie scrappapier is van Basic Grey uit de serie Curio. Ik vind een donkerbruine kaart altijd erg chique en het scrappapier komt dan ook goed tot zijn recht.
The beautiful designpaper is from Basic Grey and comes out of the line Curio. I think it's chic to make a brown card. The DP will come more to the front now.

Ik heb de kaart afgewerkt met diverse spulletjes uit mijn winkel, zoals hydrangea's, double daisies, asters, parels, dew drops en een mooie grote brad. De vlinderstans is van Marianne Design. Deze Creatable heb ik mezelf een tijdje geleden cadeau gedaan.
I've used different products out of my webshop to finish the card, like flowers, pearls, dew drops and a nice brad. The butterfly die is a Creatable from Marianne Design.



-Marianne Design stempel molen uit de serie Dutch Design
-scrappapier Curio van Basic Grey
-ColorCore cardstock French Roast
-Martha Stewart randpons Two Dot
-Marianne Design Creatable stencil butterflies
-hydrangea 5 cm vintage bruin
-hydrangea 2,5 cm wit
-oranje glazed brad van Papermania
-2 asters vintage bruin
-2 double daisies zalm/oranje hart
-2 zelfklevende parels wit
-2 dew drops bruin
-afrondpons enkel
-tekst gemaakt op de computer
-Distress inkt Walnut Stain

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze 'mannenkaart' vinden... Ook wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op mijn candy. Er zijn nu al meer dan 50 deelnemers! Gaaf hoor. Ook heb ik nu al 600 volgers. :-)
I'm very curious if you like this 'mencard'... I would also say thanks for all the nice comments on my candy. There are more then 50 participants now! So cool. I've 600 followers now. :-)

Morgen heb ik weer een creatie om te laten zien, namelijk een monsterzakje...
I've also a creation for tomorrow, namely a little bag...

Een fijne avond!
Have a nice evening!

13 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd, wat een prachtig kaartje heb je voor je opa gemaakt. Mooie kleurtjes; ik weet wel zeker dat die weer een ereplaatsje krijgt. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit schitterend en zo totaal anders dan in de traditionele Hollandse kleuren die je vaak ziet, veel leuker zo!!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje heb je voor je opa gemaakt anne-marije. geweldige kleurtjes heb je ook gebruikt en ik weet zekers dat je opa er heel blij mee is.
    groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi geworden! Leuk ook om hem eens net in rood-wit-blauw kleuren te zien!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie kaart voor je opa. Deze kleurencombinatie is super.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart! Leuk hé dat je opa zo trots op je is én terecht!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart en gefeliciteerd met opa
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anne-Marije,
    wat een fantastisch mooie en zeer geschikte kaart heb je hiermee gemaakt! Die krijgt vast een bijzondere ereplaats, dat kan niet anders... Zelf houdt ik helemaal niet van dat oerhollandse wat nu zo "in" is, maar met andere kleurtjes ziet zo'n molen er al heel anders uit! Super gedaan meid...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zal je opa heel trots op zijn
    Prachtig hoor
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je voor je opa gemaakt, wat zal hij trots op je zijn.

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi mannenkaartje. Ik denk dat je opa het niet mooi vind maar geweldig! ;)

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is deze prachtig geworden. Leuk om te zien dat je tijd hebt kunnen maken om zoiets moois voor je opa te maken. Ook gefeliciteerd trouwens.
    Lieve groet,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had het natuurlijk al gezegd, maar ik vind deze kaart echt geweldig!!!
    Zo leuk om deze stempel in andere kleuren terug te zien, zo ga ik hem ook zeker wel eens gebruiken!
    (ik heb niet zoveel met dat oer-hollandse)

    Leuk dat je weer een kaartje laat zien! Kijk weer uit naar je volgende creaties!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen