zaterdag 5 mei 2012

Bestest Friends

Op deze regenachtige zaterdag heb ik lekker zitten knutselen op mijn hobbyzolder.
I've been crafting on my hobby-attic at this rainy Saturday.


 

Dit kaartje heb ik gemaakt met een lief stempel van Daisy & Dandelion. Deze konijnen komen uit de clearstampset Lovingly yours (swinging).
I've made this card with a cute stamp from Daisy & Dandelion. These bunnies comes out of the clearstampset Lovingly yours (swinging).


Derwent Coloursoft potloden: C100-C130-C180-C400-C410-C450-C520-C570-C580-C590-C600-C640-C650 

Het scrappapier is van My Mind's Eye, Stella Rose. Het vlindertje heb ik ook uit het scrappapier gestanst met de Marianne Design Creatable butterflies.
The designpaper is from My Mind's Eye, Stella Rose. I've cut the butterfly out of the designpaper with the Marianne Design Creatable butterflies.

Ook heb ik weer zo'n mooie glazed brad van Papermania gebruikt. Deze brad is 12 mm groot.
I've also used a wonderful glazed brad from Papermania. This brad is 12 mm.

De rode parels zijn zelfklevend, dus gemakkelijk te bevestigen. 
The red pearls are self-adhesive, so easy to put on the card.




















-stempel uit de clearstampset Lovingly yours (swinging) van Daisy & Dandelion
-scrappapier van My Mind's Eye, Stella Rose
-cardstock van Papermania
-Martha Stewart randpons Doily Lace
-Marianne Design Creatable stencil butterflies
-2 hydrangea's, 1 small en 1 large
-roze/rode glazed brad van Papermania
-3 rode daisies
-10 zelfklevende parels rood
-randjes afdrukje en tekst-kaartje bewerkt met Distress inkt Walnut Stain
-tekststempel van Smirk



Vandaag heb ik onderstaande award van Renate gekregen. Renate, bedankt voor deze award!
Today I've received the award below from Renate. Thanks for this award, Renate!












Een hele fijne avond! Ik ga nog even wat bloggen en daarna lekker tv-kijken... ;-)
Have a nice evening! I'm going to blog and after that watching some tv... ;-)





7 opmerkingen:

  1. wat een lief mooi kaartje anne-marije.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je wwer hebt kunnen knutselen. Het resultaat is erg mooi geworden!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute card, love the sweet image.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdjes! Heel mooi kaartje heb je ermee h
    gemaakt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieverd, wat fijn dat je weer lekker tijd hebt gehad om te freubelen. We hadden vandaag hetzelfde idee met de hydrangea's en de brads. Ik heb vandaag ook een kaartje gemaakt en afgewerkt met de hydrangea's en die mooie brads. Ik vind jouw kaartje weer zo'n schatje en je hebt die lieve stempel weer prachtig ingekleurd. Het DP is ook erg passend bij het geheel. Tot gauw, dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen