zaterdag 15 september 2012

AnMaCreatief Design Team 1 jaar!

Vandaag is het een bijzondere dag. Natuurlijk omdat ik vandaag  de 2 nieuwe Design Team leden bekend heb gemaakt en ons Design Team nu 6 leden telt, maar het is vandaag ook een speciale dag omdat het AnMaCreatief Design Team precies 1 jaar bestaat!

Om mijn 3 lieve blogvriendinnen Helen, Lins en Lotte te bedanken heb ik voor alle drie een kaart gemaakt. Zij hebben mij alle drie heel veel geholpen het afgelopen jaar en ik ben supertrots dat zij in mijn team zitten!











Ik heb alle drie de kaarten op dezelfde manier gemaakt, een echte serie dus. Ik heb alleen andere soorten scrappapier gebruikt, uit 3 verschillende First Edition paperpads. Ik heb de kaarten in 'mijn stijl' gemaakt, maar heb voor kleuren gekozen die ik bij mijn lieve blogvriendinnen vind passen.

Op elke kaart zit een 'bloemenhoek'. Deze hoek heb ik gemaakt met de Creatable blaadjes van Flower and Leafs ,de swirls zijn gemaakt met de Creatable Ribbon Flower 3 en de bloemen zijn gemaakt met het Joy! cutting & embossing stencil bloemen. Ik heb de bloemen na het stansen wat opgebold met een dikke embossingpen.

De teksten komen uit de Marianne Design clearstampset teksten rond en vind ik wel heel toepasselijk voor deze kaarten.

Hieronder een lijstje van alle gebruikte materialen:

 -Stampavie stempel Little sister van Penny Johnson ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit diverse paperpads van First Edition
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Standard Circle Large en Scalloped Circle Large
-Joy! cutting & embossing stencil bloemen
-Marianne Design Creatable LR0110 Ribbon Flower 3
-Marianne Design Creatable LR0156 Flower and Leafs
-Marianne Design clearstampset CS0853 teksten rond
-zelfklevende parels wit-parelmoer

Dit is de eerste kaart in roze-groen:














Derwent Coloursoft potloden: C180-C210-C440-C460-C560-C650-C670

Voor dit kaartje heb ik scrappapier gebruikt uit het 6x6 blokje Love Letters van First Edition.




















En dan nu de tweede kaart in het paars:














Derwent Coloursoft potloden: C010-C020-C180-C260-C270-C510-C520-C530-C560-C580-C670

Ook voor deze kaart heb ik scrappapier van First Edition gebruikt. Dit papier komt uit het 6x6 blokje Dreamcatcher en heeft een mooi en subtiel glittertje.




















De laatste kaart heb ik in de kleurencombinatie roze-bruin gemaakt:














Derwent Coloursoft potloden: C180-C190-C210-C500-C510-C530-C560-C580-C640-C670

Voor deze kaart heb ik weer een andere soort First Edition papier gebruikt, namelijk uit het 6x6 blokje Sweet Owl. Wat een mooie en zachte kleuren he?

 


















Zoals jullie misschien al gemerkt hebben heb ik niet gezegd voor wie ik welke kaart gemaakt heb...Op het AnMaCreatief webshopblog heb ik namelijk een leuke prijsvraag verbonden aan deze kaarten. Nieuwsgierig? Klik dan hier.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden... Ik vond het erg leuk om deze serie te maken. Vooral omdat het resultaat toch heel anders is door het gebruik van verschillende kleuren.

Een fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn prachtig!!! Die van mij staat hier te pronken op de kast hoor!!!

    Natuurlijk ook een felicitatie groet, want ons team bestaat 1 jaar, jeah!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je serie ziet er prachtig uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben supertrots op mijn kaart want ze is echt héél mooi.

    Ik wil je heel graag een gelukkige DT-verjaardag teammaatje. Ik hoop dat we nog heel lang van elkaars vriendschap en creativiteit mogen genieten.

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaartjes heb je voor hun gemaakt Anne-Marije en gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan, super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera! Van harte proficiat met ons 1-jarig bestaan. Het kaartje heeft een ereplaatsje op mijn hobbybureau, zodat ik er de hele tijd naar kan spieken onder het freubelen. Dat we nog maar lang samen mogen zijn! Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,
    Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan en wat een schattige kaarten heb je gemaakt

    een fijne zondag en natuurlijk op naar het volgende jubileumjaar
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen