vrijdag 1 december 2017

AnMaCreatief challenge 75 - december 2017


Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge.

De opdracht voor de december challenge is: Alles Mag

Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.

 
Voor mijn kaartje heb ik een lief stempel van Forever Friends gebruikt. Ik heb het plaatje ingekleurd met Derwent Coloursoft: 100-170-180-200-530-570-590-660-700


De hartjes, swirls en het woord 'love' heb ik bewerkt met de Nuvo Embellishment Mousse Pure Platinum. Wat een gaaf effect geeft dat toch!

 
 De kleine strassjes zijn van Simply Creative. Ze zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar.

 
-CraftEmotions kraft cardstock Zwart
-scrappapier van My Mind's Eye
-Forever Friends clearstempelset
-Joy cutting stencil 6003/0061 Swirl
-Dovecraft Die Hearts
-Nuvo Embellishment Mousse Pure Platinum
-Simply Creative Gems Clear 2 mm 
-Dovecraft/Lillibet houten tekst love
 -tekst gemaakt in Word


Dit is de prijs die je kunt winnen met de challenge:


 
Marianne Design Layered Clearstempelset-TC0853 Tiny`s Gerbera

De lieve dames uit mijn Design Team hebben ook een voorbeeld gemaakt voor de challenge.
Neem dus snel een kijkje op de blogs van mijn Design Team dames om hun mooie creaties bekijken: 
Adriana, EllenHelen en Margreet

De challenge loopt tot en met 31 december.


Doe jij ook gezellig mee met deze challenge? Voeg dan je creatie toe aan Mister Linky op het Webshop AnMaCreatief blog.

Een fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Wat een superlief trouwkaartje, Anne-Marije....lief plaatje en mooie ingekleurd en gave details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje voor het bruidspaar vind ik super geworden! Lieve stempel en mooi gekleurd.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen