donderdag 9 juli 2009

heartbag

Create4fun had vorige maand gevraagd of ik ook een heartbag wilde maken. Nu ik eindelijk tijd had ben ik er eens even voor gaan zitten en dit is hem geworden:

Ik moet eerlijk toegeven dat dit niet echt mijn ding is. Ik maak veel liever kaarten, daar kan ik veel meer mee.
Toch ben ik wel tevreden met het eindresultaat.

-stempelafdrukje Forever Friends ingekleurd met Derwent coloursoft potloden
-Nestabillities Large Classic Inverted Scallop en Small Classic Inverted Scallop
-klein tekststempeltje 'happy day'
-4 bloemen en 2 roosjes
-de randen zijn bewerkt met bruine stempelinkt

-xxx- Anne-Marije

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk is die!
    Mooi gemaakt!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook al is het niet jouw ding ....het is heel mmoi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem wel heel mooi geworden!
    Maar ik maak ook liever kaarten.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anne-Marije, ik kwam per ongeluk op jouw blog terecht, wat een mooie kaartjes maak jij! Sta er niet stom van dat je er mag maken voor een winkel.Je zal het later ver schoppen en ik hoop dat je droom om zelf een hobbywinkeltje te beginnen mag uitkomen!Grtjs uit B. Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een prachtige heartbag gemaakt
    Anne-Marije :D!, ondanks dat het jouw ding niet is hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen