zondag 9 augustus 2009

Challenge 1 & 2 Create4fun

Vanaf augustus is er voortaan elke zaterdag een nieuwe challenge bij Create4fun.

Ik had voor mijn vakantie de kaart voor de eerste challenge al gemaakt. De challenge is nu afgelopen, maar ik wil toch mijn kaart nog even laten zien.

Dit is de sketch die deze keer gemaakt is door Design Team Member Tiets:


En dit is mijn kaart:

- stempelafdrukje Forever Friends ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
- scrappapier Bittersweet van Basic Grey
- een kantrandje, 3 roosjes en 3 bloemen

De challenge voor deze week is een heart bag.

Dit is de sketch:


Ik heb mijn heart bag al eerder op mijn blog gezet, maar hier is hij nog een keer:


Er is weer een leuke prijs te winnen, namelijk dit Morehead stempelsetje:


Dus doe allemaal mee en plaats je kaart op de Create4fun challenge blog!!

2 opmerkingen: