zaterdag 31 oktober 2009

Create4fun challenge 14 week 44

Zaterdag dus tijd voor een nieuwe challenge bij Create4fun.



Ik heb mijn Franse satijnen roosjes weer gebruikt, want die kleurden er precies bij. Dat is geen toeval, want dit plaatje heb ik in de zomervakantie gekleurd in Frankrijk toen ik net de roosjes had gekocht! De houten lieveheersbeestjes vond ik leuk bij het plaatje passen, omdat daar ook een lieveheersbeestje op zit.



Het stempel is van Rachelle Anne Miller en heet Peek a Bunny. De achtergrond van het plaatje en de tekst heb ik gesponsd met lila Colorbox inkt.



Deze week weer een leuke sketch van Bev.



-stempelafdrukje Rachelle Anne Miller ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
-scrappapier Avec (paars) en K&Company
-Nestabilities Standard Circle Large
-Cuttlebug Stans Sliders
-McGill Pons Botanical Leaves
-tekststempeltje van Kars
-lint van de markt, 3 Prima flowers, 3 satijnen roosjes en 2 houten lieveheersbeestjes van Rayher

Dit is de prijs die je kunt winnen:



Een prachtige set Nestabilities Octagons. Jammer dat ik zelf niet mee kan doen, haha.

Doe allemaal weer mee en plaats je kaartje op de Create4fun challengeblog!

Fijn weekend.


4 opmerkingen: