vrijdag 4 december 2009

Aurélie

2 December is Aurélie geboren. Zij is de dochter van Theo en Sonja en het zusje van Wijnand. Theo is een collega van mijn vader.
Deze kaart heb ik speciaal voor hen gemaakt:



Ik heb de kaart heel licht gehouden, dat vond ik wel mooi. Natuurlijk een hele roze kaart... Ik heb een lief Magnolia afdrukje gebruikt.



-stempelafdrukje Magnolia ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit The Stack 5 van DCWV
-Nestabilities Standard Circle Large en Scallop Circle Large en Nestabilities Petite Ovals
-Cuttlebug embossing Perfectly Paisley bewerkt met Colorbox inkt
-kantrandje
-4 halfparels, 2 Prima flowers en 2 satijnen roosjes
-tekstje gemaakt in Word

Een fijne avond!

14 opmerkingen:

  1. Wow, wat een super schattig kaartje, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje,mijn complimente hoor
    op wat voor papier doe je de tekst in word?
    op een correspedentiekaartje?

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig geboortekaartje Anne-Marije!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in een woord prachtig! echt super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!! wat een super leuk geboorte kaartje heb je gemaakt! Echt super schattig!

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het weer een heel mooi lief kaartje....wat zullen ze het mooi vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snoezig! Echt heel erg mooi!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi anne-marije
    schitterende kaart
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje, heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anne-Marije,

    Schitterend! vind hem erg lief!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieffie! Zo lekker zoet, dat mag ook wel eens he!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n mooi kaartje, echt om op te eten ;-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben al een tijdje niet op je blog geweest. Maar je hebt weer prachtige kaarten erbij gezet.

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen