zondag 27 februari 2011

jarige brandweerman

Vandaag is mijn oom jarig. Gisteren zijn we naar Hellevoetsluis geweest voor zijn verjaardag, dus nu kan ik de kaart laten zien. Het was wel leuk om iedereen weer te zien. We zijn eerst naar mijn opa en oma in Spijkenisse geweest. Daarna naar mijn oma in Rockanje. Toen nog even snel Trijnie (van Gunter Creatief in Hellevoetsluis) gedag gezegd en daarna dus naar mijn oom en tante.
Today my uncle is celebrating his birthday. Yesterday we've been in Hellevoetsluis, so I can show the card now.



Mijn oom is brandweerman dus de digi Litte Squirt van Phindy's Place is perfect voor deze kaart.
My uncle is fireman, so the digi Little Squirt from Phindy's Place is perfect for this card.



Derwent Coloursoft potloden: C110-C130-C180-C310-C340-C560-C580-C590-C600-C640-C650-C660-C670-C710

Ik heb de kaart vrij rustig gehouden. Ik heb een groot stuk Cuttlebug embossing gebruikt en dat bewerkt met grijze Colorbox inkt.
I've made the card simple. I've used a big piece of Cuttlebug embossing and worked that with grey Colorbox ink.



-Digi Litte Squirt van Phindy's Place ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Marjoleine
-Papicolor cardstock
-Martha Stewart randpons Round Lattice
-Cuttlebug embossing achtergrondje Seeing Spots, bewerkt met grijze Colorbox inkt
-button tab gemaakt met een Quickutz stans
-rode dew drops
-tekststempel van Penny Black

Hele fijne zondag! Ik heb nog een hoop te doen... een digi kleuren voor de Blog Hop van dinsdag, bestellingen verwerken, inpakken en naar de brievenbus brengen, enz.
Have a nice Sunday!

11 opmerkingen:

  1. hoi Anne marije,
    wat een leuk kaartje voor je oom, die zal hij wel grappig vinden denk ik
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje zeg.

    Heel lief.

    gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk kaartje . fijn dat je weer even in hellevoetsluis en omstreken bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi!

    Leuk dat je je familie weer bezoekt hebt!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje.
    Het zal vast niet alleen bij gedag zeggen tegen Trijnie geweest zijn, tenminste mezelf kennende, als ik er kom ga ik nooit met lege handen de deur uit!!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Anne Marije hij is énig, het is ook een jongensdroom brandweerman te zijn , en je oom heeft deze kinderdroom waar gemaakt, leuk, om daar zo op in te spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart anne-marije
    erg leuk gedaan
    en een erg gezellige dag gehad lees ik wel
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Anne-Marije,super stempel,mooi ingekleurd.
    Je papier is ook geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk kaartje, zal je oom wel blij mee zijn geweest. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen