zondag 10 april 2011

Thanks!

Zo ik heb nu eindelijk tijd om een berichtje op mijn blog te zetten. Ik heb het de afgelopen dagen zo druk gehad met mijn winkeltje en werk dat ik nergens anders tijd voor had, haha. Gisteren heb ik heerlijk in de tuin foto's gemaakt van alle nieuwe producten... ;-)

Ik wil jullie bedanken voor alle felicitaties voor mijn verjaardag die ik ontvangen heb via mijn blog, mail, e-cards, gastenboek van mijn winkeltje, Hyves, Hobbyjournaal, Clubs, sms-jes en telefoon... Zo gaaf! Ik voelde me net een soort BN'er, haha.



Ook heb ik 4 hele mooie kaarten met cadeautjes ontvangen van Helen, Christa, Lins en Annette... Dank jullie wel, zo lief! De kaarten krijgen een mooi plekje op mijn hobbyzolder...

Nu ga ik snel weer verder voor mijn winkeltje, daar kan ik echt hele dagen mee bezig zijn. :-) Ook moet ik vandaag nog 3 kaarten maken... Het zonnetje schijnt, dus ik ga vanmiddag ook nog even in de tuin zitten. Voor straks heb ik nog een babykaartje voor op mijn blog, dus tot later!

I would to say thanks for all your lovely words I received for my birthday last Wednesday. I've get a lot of comments by my blog, mails, sms, cards, etc... That's so cool, thanks!
I've received the 4 beautiful cards from Helen, Christa, Lins and Annette...

3 opmerkingen:

  1. They are cute so much) Mostly one with... oh, no - all are wonderful)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel graag gedaan; je hebt het verdiend. Hoop dat je lekker van het zonnetje hebt genoten. Ben blij te horen dat je het zo druk hebt met je winkeltje, dat betekent dat het goed gaat! Lieve groetjes, Helen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks te danken hoor, Anne-Marije. Ik spreek je gauw weer.

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen