donderdag 1 maart 2012

AnMaCreatief challenge 6 - maart 2012

De nieuwe maand is begonnen, dus is het tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge op het Webshop AnMacreatief blog...
The new month has started, so it's time for a new AnMaCreatief challenge on the Webshop AnMaCreatief blog...

Afgelopen maand waren er weer heel wat inzendingen, zo leuk. Ook heb ik heel veel felicitaties en lieve reacties gekregen tijdens de feestmaand i.v.m. het 1-jarig bestaan van mijn webwinkel.
Last month there were a lot of participants, so nice.



Deze maand hebben we weer een leuke challenge: Je favoriete kleuren combinatie.
This month we've a nice challenge: Your favourite colourcombination.

Maak dus een creatie in jouw favoriete kleuren. Dit moeten minimaal 2 kleuren zijn. Je mag natuurlijk ook meerdere kleuren gebruiken, maar de kleurencombinatie moet wel duidelijk te zien zijn.
So make a creation in your favourite colours. This must be at least 2 colours. You can also use more colours, but the colourcombination must be visible.

Als DT-voorbeeld heb ik voor deze maand een mini gift-set gemaakt. Een klein tasje en een pillowboxje. Mijn favoriete kleurencombinatie is roze met groen (hoe kan het ook anders, hihi).
I've made a mini gift-set for the DT-sample. I've made a small bag and a little pilloxbox. My favourite colourcombination is pink with green.

Ik heb zowel het tasje als de pillowbox met mijn Cricut Expression uitgesneden. Ik wilde graag een nieuw artikel uit mijn winkel testen, namelijk het mica. Om die reden heb ik in het tasje een venster gemaakt met behulp van de Cricut Design Studio. Het velletje mica heb ik geembost met een Cuttlebug embossing stencil.
I've cut out the bag and the pillowbox with my Cricut Expression. I liked it to test a new product out of my webshop, namely mica. That's the reason why I've made 'a window' in the bag with the Cricut Design Studio. I've embossed the piece of mica with a Cuttlebug embossingfolder.

Alle randjes heb ik bewerkt met Distress inkt Walnut Stain.
I've inked the edges with Distress ink Walnut Stain.



-stempel uit de stempelset Lovingly Yours (swinging) van Daisy & Dandelion
-scrappapier Spring Chic van Me to You
-Papicolor cardstock
-Cricut cartridge Plantin Schoolbook
-Cricut Design Studio
-Marianne Design Creatable stencil butterflies
-Cuttlebug embossingstencil Victoria
-mica A5
-1 cherry blossom roze
-2 roosjes 1 cm roze
-2 fuchsia roze dew drops
-takjes gemaakt met een McGill pons
-Distress inkt Walnut Stain

Ik heb voor beide creaties hetzelfde afdrukje gebruikt. Dit lieve konijntje van Daisy & Dandelion komt uit de clearstempelset Lovingly Yours (swinging).
I've used the same image for both creations. This sweet bunny from Daisy & Dandelion comes out of the clearstampset Lovingly Yours (swinging).



Derwent Coloursoft potloden: C140-C160-C180-C190-C210-C430-C450-C520-C530-C580-C640

Het pillowboxje heb ik uit mica gesneden. Ik wist niet zeker of dit wel zou gaan met de Cricut, maar het mesje ging er prima doorheen. ;-) Ik vind zelf het resultaat wel erg leuk geworden. Als vulling voor de foto heb ik er fuchsia roze en vintage groene dew drops in gedaan...
I've used some mica for cutting the pillowbox. I wasn't sure if this was suitable for the Cricut, but he has cut it perfect. ;-) I really like the result. For the picture I've put some dew drops in it...



-stempel uit de stempelset Lovingly Yours (swinging) van Daisy & Dandelion
-scrappapier Spring Chic van Me to You
-Cricut cartridge Wedding
-Marianne Design Creatable stencil butterflies
-mica A5
-1 cherry blossom roze
-2 roosjes 1 cm roze
-takjes gemaakt met een McGill pons
inhoud pillow box: dew drops fuchsia roze en vintage groen


Dit is de prijs die je deze maand kunt winnen:
This is the prize which you can win this month:



4 Marij Rahder clearstempels uit de Goodmorning serie
4 Marij Rahder clearstamps out of the Goodmorining collection.


De challenge loopt tot en met 31 maart.
The challenge runs till 31 March.

Ik ben heel benieuwd hoeveel deelnemers er deze maand gaan komen.... Doe jij ook mee? Voeg dan je creatie toe aan Mister Linky op het Webshop AnMacreatief blog.
I'm very curious how many participants there will come this month... Are you going to join? Add your creation to Mister Linky on the Webshop AnMacreatief blog.

Een hele fijne dag!
Have a nice day!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties zijn dit AnneMarije. Super om te zien dat je dus ook een doorzichtig doosje kunt maken. Echt een leuk idee. Lieve afdrukjes heb je ook gebruikt. Mooi hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marije,
    Wat een leuke voorbeelden heb je gemaakt! Da's een flinke hoeveelheid dewdrops om kado te krijgen;-)
    Ik hoop zeker weer mee te doen. Het is voor mij zeker een uitdaging, Want ik vind het niet altijd makelijk om met mijn favo kleur blauw te werken. Maar de eerste is in de maak...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Anne-Marije,

    je mica-creaties zijn echt super origineel. Zooooo mooooi, ik wil dit ook wel proberen.
    Die konijntjes zijn super schatjes he!

    Dikke knuffel,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anne-Marije,

    Je voorbeelden zijn heel erg mooi geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieverd, wat zijn je creaties weer supermooi geworden; leuk dat doorzichtige doosje en het tasje is natuurlijk toppie. Laten we maar proberen om minimaal het aantal van afgelopen maand te gaan halen. Dikke kus, helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieverd, wat ben je er druk mee geweest en wat een super top creatie heb je gemaakt zeg!
    Wat geweldig dat je dit gewoon met dat mica kunt doen! Weer geweldig voor de inspiratie, zo komen er nog meer ideeën boven nietwaar!
    Ik geloof dat ik er ook maar eens aan moet geloven!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie creaties heb je gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen