donderdag 21 juni 2012

Happy Birthday

Het is alweer bijna 3 weken geleden dat ik een kaartje op mijn blog heb gezet...
Ik heb het de afgelopen weken erg druk gehad, waardoor ik haast geen tijd had om te knutselen. Ik heb wel wat kaarten gemaakt, maar deze kan ik nog niet laten zien. Ik had onder andere een 'geslaagd-kaartje' voor mijn broertje Martijn gemaakt. Helaas kreeg hij een week geleden te horen dat hij niet in 1 keer geslaagd was en een herexamen moest doen. Inmiddels heeft hij dat weer achter de rug. Het is erg goed gegaan, dus waarschijnlijk is hij nu wel geslaagd. Aanstaande woensdag krijgt hij de uitslag, dus dan komt het kaartje op mijn blog als het goed is....

Vandaag laat ik het kaartje zien dat ik voor mijn vader heb gemaakt. Hij is vandaag namelijk jarig... :-)









Mijn vader vindt het erg leuk om te vissen hier in de IJssel, dus dit leuke afdrukje van Riley is wel toepasselijk. Voor zijn verjaardag hebben Martijn en ik hem diverse vis-spullen gegeven, dus de kaart paste er helemaal bij.











Derwent Coloursoft potloden: C010-C130-C180-C300-C350-C400-C450-C530-C590-C600-C630-C640

Rendier Riley heeft al een vis gevangen, deze hangt aan zilver scrappers' floss en een glazed brad van Papermania.

Het scrappapier is van Basic Grey en komt uit de serie Oliver, mooi papier voor een 'mannenkaart'.

Ook heb ik weer wat dew drops gebruikt. Deze keer in de kleur vintage groen.




















-stempel van Riley ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-Scrappapier Oliver van Basic Grey
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Deckled Retangles Small en Large
-Martha Stewart randpons Two Dot
-3 hydrangea's olijfgroen
-1 glazed brad bright van Papermania
-3 mini glazed brads bright van Papermania
-charm vis zilver
-3 dew drops vintage groen
-tekst gemaakt op de computer

Een fijne avond en tot snel! Wij hebben net een lekker stuk taart op voor mijn vaders verjaardag en gaan nu een film kijken... ;-)

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Prachtige kaart! Leuk om weer wat van je te zien.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd nog, en je kaartjes is super leuk

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte proficiat aan je paps - de taart houden we wel tegoed ;-) Ik hoop dat het duimen voor Martijn heeft geholpen; ik heb dinsdag vaak aan hem gedacht en positieve energie jullie kant opgestraald. Je kaartje is weer een superlieverdje geworden. Mooie kleurtjes gebruikt. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd!
    je hebt een hele mooie kaart gemaakt. prachtig van kleur.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk kaartje zal je vader wel blij mee zijn erg mooi stempeltje en leuk papier gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog gefeliciteerd met je vader ! Wat een leuk kaartje heb je voor hem gemaakt.
    Ik hoop dat je broer inderdaad geslaagd is en dat we dit kaartje van de week kunnen bewonderen !
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog feliciteerd met je vader!
    Leuk kaartje is het geworden.
    Ik hoop voor jullie dat je volgende week het kaartje voor je broer kan laten zien!
    Fijn weekend.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super geinige en mooie kaart anne-marije.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je kaart weer prachtig!!! Ik vind dat water zo mooi gekleurd, dat springt er voor mij echt uit. Ik vind het zelf toch altijd moeilijk hoor...

    Een super dikke knuffel en de felicitaties aan je paps.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anne-Marije wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je vader, nog gefeliciteerd trouwens. Ik hoop dat je broer nu wel geslaagd is en ben benieuwd naar het kaartje wat je voor hem hebt gemaakt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi! Ik geloof dat ik nog helemaal niet op je eigen blog ben geweest *bloos*. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt en onwijs dat je het al zover hebt geschopt met je shoppie! Harstikke tof hoor en veel succes verder :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaart is dit, enig die kleurcombinatie en het water is net echt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen