woensdag 5 september 2012

Musical Memories & sketch

Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt...
I've made a card today...










Het stempel is van Stampavie en heet Musical Memories. Wat een vrolijk stempel he? Ik heb het afdrukje met veel verschillende Derwent potloden gekleurd. Ik vind het altijd leuk als een stempel veel details heeft, want dan kan ik ook veel potloden gebruiken.
The stamp is from Stampavie and calls Musical Memories. What a funny stamp, isn't it? I've coloured the image with a lot of different Derwent pencils. I always like it when a stamp has a lot of details, because I can use a lot of pencils than.











 
Derwent Coloursoft potloden: C040-C050-C150-C160-C180-C400-C450-C510-C520-C530-C570-C580-C590-C630-C640-C650-C670-C680

Toen ik vorige week mijn voorbeeldkaart voor de AnMaCreatief september challenge, naar aanleiding van mijn eigen sketch, aan het maken was kwam ik tot de conclusie dat het best wel weer leuk was om een kaart aan de hand van een sketch te maken. Toen heb ik mijn 'sketchtes-map' er even bijgepakt en mijn favoriete sketch eruit gehaald. Deze sketch heb ik ook zelf gemaakt... Ik vind het een uitdaging om de strookjes netjes naast elkaar te krijgen, want ik ben dol op passen en meten.
Last week when I was making my examplecard with my own sketch for the AnMaCreatief September challenge I concluded that it was just fun to make a card with the help of a sketch. After that I've taken a look at my sketches-map and chose my favourite sketch. I've also made this sketch by myself... I think it's a challenge to put all the little pieces orderly to each other, because I really like it to measure all the papers.

De sketch staat hieronder. Als je hem aanklikt wordt hij vanzelf groter en kun je hem opslaan en eventueel gebruiken...
The sketch it standing here below. When you're clicking on it the sketch will be bigger, so you can save the sketch and maybe use it...














 
Voor mijn kaart heb ik weer papier van First Edition gebruikt. Deze mooie papiertjes komen uit het 6x6 blokje Bird Song. Vooral het papier met de muzieknootjes vond ik heel leuk in combinatie met het Musical Memories stempel.
For my card I've used some papers from First Edition again. These wonderful papers come out of the 6x6 paperpack Bird Song. I think the paper with the musical notes is very nice in combination with the Musical Memories stamp.

Het tekstje is van TLC Creations. In de letters 'party' zitten allemaal muzieknootjes, leuk he?
The sentiment is from TLC Creations. There are a lot of musical notes inside the letters. That's so nice, isn't it?
 
De bloemen heb ik zelf gemaakt met het Joy! cutting & embossing stencil bloemen. Na het kreuken heb ik ze gedroogd met de heattool en er daarna wat meeldraadjes door gedaan, wit parelmoer.
I've made the flowers by myself with the Joy! cutting & embossing stencil bloemen. After the creasing I've dried them with the heattool  and put some stamens in them, white pearlscent.





















-Stampavie stempel Musical Memories van Laurence ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het 6x6 paperpad Bird Song van First Edition
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Standard Circle Large en Scalloped Circle Large
-Joy! cutting & embossing stencil bloemen
-meeldraadjes wit parelmoer
-7 zelfklevende rhinestones zwart
-tekst van TLC Creations

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden...
I'm curious if you like this card...

Een fijne avond!
Have a nice evening!

14 opmerkingen:

  1. super lieve en mooie kaart Anne-Marije

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en mooi ingekleurd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is leuk kaartje geworden!
    En je strookjes zijn goed gelukt!
    Ik vond dat het moeilijkst aan de sketch.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt zeg, ik vind hem super en de sketch ik heb hem opgeslagen hoor, ik vind hem prachtig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke vrolijke muzikale kaart is het

    groetjes en een fijne avond
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart,papier en stempel zijn mooi. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje met schattig afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een schat van een kaart!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje en de sketch is inderdaad een leuke!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lieverd, had het al op het blog gemeld, maar dit is weer een supermooi kaartje geworden. Dat papier is echt supermooi en je hebt het afdrukje weer prachtig ingekleurd. Je bloemen vind ik ook heel mooi. Een toppertje weer. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent lekker op dreef met die mooie Joy! mal. Geweldig!!! De rest van de kaart vind ik ook helemaal super, die velletjes zijn zo prachtig en die stempel, die heb je werkelijk schitterend gekleurd! Hier ligt hij ook nog te wachten, maar het lukt mij maar niet met al die detail ;-) Niet mijn sterkste punt dus...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje weer, en een leuke sketch. Die bloemen heb je heel mooi gemaakt Anne-Marij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Anne-Marije.
    Ook weer zo'n leuke sketch.
    Ik heb hem opgeslagen, hij is te leuk om er niets mee te doen.
    Je kaartje is een snoepie hoor.
    Vandaag heb ik aan de tuintafel je september sketch uit zitten werken. Herfstkleuren bij 27 graden.
    Morgen laat ik hem op mijn blog zien.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen