zaterdag 15 december 2012

'combikaart' met Lotte


Vorige week ben ik bij mijn lieve blogvriendin en Design Team Member Lotte op bezoek geweest. We hebben lekker bijgekletst en natuurlijk moest er deze keer ook wat gefreubeld worden. We hebben besloten om allebei een kerstkaart te maken. Voor deze kerstkaart hebben we van te voren een aantal materialen uitgezocht die we allebei 'moesten' gebruiken. Verder hebben we natuurlijk ook nog andere artikelen gebruikt. Wij willen laten zien dat je met dezelfde materialen toch een heel andere creatie kunt maken in onze eigen stijl.









 Dit zijn onze 'verplichte' materialen:
















-A5 paperpack Warm Winter Wishes van Marianne Design
-A4 paperpack Let it Snow van Marianne Design
-A4 kraft papier van Joy!
-Distress Ink Walnut Stain
-zelfklevende parels wit
-parelkernen rond-ivoor
-filigraan sneeuwvlok koper

We hebben 2 verschillende paperpacks genomen, zodat we keuze genoeg hadden. Ik heb alleen papier uit het A5 paperpack Warm Winter Wishes genomen en Lotte heeft papier uit beide paperpacks gebruikt.

 

Voor mijn kaartje heb ik de prachtige digi Sleigh Ride van Phindy's Place gebruikt. Deze digi is ook te koop in mijn eigen webwinkel.
Deze digi is zo mooi gedetailleerd en heel erg leuk om te kleuren met al die kleine vakjes.















Derwent Coloursoft potloden: C010-C130-C180-C400-C500-C510-C530-C560-C570-C590-C640-C650-C690-C710

Op de filigraan sneeuwvlok heb ik een ronde parelkern geplakt. Wat een mooi ornament hè?

Alle randjes heb ik bewerkt met Distress Ink Walnut Stain.




















-digistamp Sleigh Ride van Phindy's Place ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het A5 paperpack Warm Winter Wishes van Marianne Design
-A4 kraft papier van Joy!
-Nestabilities Deckled Retangles Small & Large en Standard Circles Large
-filigraan sneeuwvlok koper
-parelkernen rond-ivoor
-zelfklevende parels wit
-randen bewerkt met Distress Ink Walnut Stain
-tekst gemaakt op de computer

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden. Lotte heeft een prachtige en heel andere creatie gemaakt. Nieuwsgierig? Kijk dan snel op haar blog: http://lottescards.blogspot.nl/

De afgelopen weken heb ik het heel erg druk gehad met mijn winkel, wat ik natuurlijk superleuk vind, maar hierdoor had ik weinig tijd om te knutselen. Toch wilde ik mijn lieve blogvriendinnen en mijn oma's en opa een zelfgemaakte kerstkaart sturen. De afgelopen week heb ik elke avond aan mijn knutseltafel gezeten en donderdagavond had ik mijn laatste kerstkaart af! Wat een opluchting, want ik had niet verwacht dat ik het zou gaan redden. Gisteren hebben we alle kerstkaarten verzonden. De komende week komen er nog 4 andere kerstkaartjes op mijn blog. In totaal heb ik dit jaar dan 7 kerstkaarten gemaakt. Niet zo heel veel, maar toch... ;-)
Een hele fijne dag vandaag! Wij gaan straks onze kerstboom opzetten.


10 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien dat er met dezelfde twee zo verschillende kaarten uitkomen. Allebei mooi!
    Gefeliciteerd met je volgers. Je hebt heel wat bereikt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een schitterende kaart van gemaakt!!! Het afdrukje had ik natuurlijk al gezien ;-) Maar je hebt er een schitterend geheel van gemaakt!

    Kunnen we nog wel eens doen ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf!! die afbeelding is schitterend.
    prachtig is je kaartje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaart super geworden Anne-Marije, ik vind hem prachtig. Veel succes met de kerstboom opzetten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien wat jullie allebei met dezelfde producten hebt gemaakt. Supermooie kaart lieverd, ik ben nog volop bezig met de mijne.

    Groetjes,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is de jouwe ook geworden! Het ornament komt heel mooi uit op deze manier. De digi past wel heel mooi zo bij het papier. Het sfeertje klopt zo helemaal!!! Ik hoop dat je ook van je knutselavonden hebt genoten?! Ik wel van het resultaat;-)
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gedaan en zo leuk om te zien hoe samen toch zo anders kan zijn!! Leuke uitdaging ;p
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje hoor!
    Heel erg leuk gemaakt.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieverd, wat een prachtig kaartje is het geworden. Hier is het ook al zo druk; ben nu nog druk bezig om de kerstkaarten te schrijven (heb ze al wel klaar), maar mijn boom en versiering staan nog op zolder :-( Hopelijk komt het er nog van voor de kerst. Dikke knuf, Helen

    BeantwoordenVerwijderen