donderdag 22 augustus 2013

Hoera, Judith is jarig!

Hiep Hiep Hoera... vandaag is onze Judith jarig! Judith, van harte gefeliciteerd namens het AnMaCreatief Design Team! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt.

Hieronder het kaartje dat ik voor Judith heb gemaakt.









Voor dit kaartje heb ik de prachtige nieuwe Marianne Design Craftable Parchment And Label gebruikt. Ik heb zowel het Parchment als het Label na het stansen bewerkt met Distress Ink Walnut Stain, voor een 'oud effect'.

Op het label heb ik de tekst 'Er is er éen jarig hoera hoera! gestempeld. Deze leuke tekst komt uit de Marianne Design clearstampset Eline's Words. Aan het label heb ik kreukellint Moss Green gestrikt. Een houten lieveheersbeestje kon niet ontbreken bij dit stempel, dus die zit gezellig op het hoekje van het label... ;-)

Het stempel heet Rosie Rabbit en is van Stampavie/Penny Johnson. Wat een schatje hè? Na het kleuren heb ik Rosie uitgeknipt en op foam tape geplakt, zodat ze wat naar voren komt.














Derwent Coloursoft potloden: C120-C180-C210-C420-C450-C530-C570-C630-C670

Het scrappapier is van First Edition en komt uit de 6x6 paperpads Floral Pavilion (wit met bloemen) en Family Ties (roze). Het leuke van de First Edition paperpads is dat er naast alle prachtige velletjes met glitters, glossy-en parel accenten ook heel veel mooie dubbelzijdige papiertjes inzitten. Sommige dubbelzijdige velletjes zijn aan 2 kanten bewerkt met een patroontje, maar er zijn ook velletjes die een gekleurde, bijna effen achtergrond hebben (hier en daar zit er een klein werkje in). Deze effen velletjes kleuren heel goed bij de rest van de bewerkte velletjes en zijn dus goed te gebruiken voor een label, uitgestante figuren, enz. Kortom, de First Edition paperpads zijn super om mee te werken! ;-)

De vlindertjes heb ik gemaakt met Marianne Design Creatable Butterflies. Ook het mooie ornamentje is gemaakt met een Creatable, Anja's Vintage 3 Ornaments.





















-stempel Rosie Rabbit van Stampavie/Penny Johnson ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het 6x6 paperpad Floral Pavillion van First Edition (wit met bloemen)
-scrappapier uit het 6x6 paperpad Family Ties van First Edition (roze)
-Joy! A4 kraft cardstock
-Papicolor cardstock Mosgroen (voor vlinders en ornament)
-Marianne Design Craftable CR1254- Parchment and Label
-Marianne Design Creatable LR0158- Butterflies
-Marianne Design Creatable LR0273- Anja's Vintage 3 Ornaments
-Marianne Design clearstempelset EC0138- Eline's Words
-kreukellint Moss Green
-houten lieveheersbeestje
-mini resin roosje wit
-randen bewerkt met Distress Ink Walnut Stain
-tekst en plaatje gestempeld met Memento inkt Tuxedo Black


Deze zomer ben ik heerlijk 3 weken in Frankrijk geweest. We zijn nu net 10 dagen thuis.
Tijdens deze vakantie heb ik eindelijk tijd gehad om weer wat plaatjes te kleuren. Dat was leuk om te doen, want thuis kom ik er eigenlijk bijna nooit aan toe!














Nu nog tijd zien te vinden om er kaarten mee te gaan maken... Ik hoop dat ik dus weer wat vaker een berichtje op mijn blog kan zetten.


Een hele fijne dag!


4 opmerkingen:

  1. wat een vrolijk kaartje en leuk zeg die marianne design craftable zo uitgestanst met designpapier...deze kaart zal zeker leuk gevonden worden door Judith...

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor 'onze' Judith! Ik vind het schitterend met die stans. En dat papier kan je ook mooi 'vintage' maken zeg. Gelukkig maar! Want ik moet het ook nog gaan verwerken, LOL

    Fijn voor jou dat je heerlijk hebt kunnen kleuren in je vakantie! Dan is het ook 'echt' vakantie geweest voor je, wanneer je tenminste ook lekker bent uitgerust... HIHI

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje weer Anne-marije!
    En lekker dat je nog even in de Franse zon wat plaatjes hebt kunnen kleuren. Ik kijk al uit naar je kaartjes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto! Heerlijk dat je zo hebt kunnen kleuren. Je kaart is heel mooi! Dat papier met linnenstructuur is wel heel geschikt voor die stans. Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen