woensdag 10 juni 2009

Bestelling Joanna Sheen ontvangen!!

Joepie!! Vandaag viel mijn bestelling van Joanna Sheen op de mat! Het is echt zo gaaf, snelle levering, goed verpakt en ... geen eens verzendkosten! :-)


Dit heb ik besteld:

1 Lofty stempel
1 Messy Rabbit stempel
EZ Mount
6 boeketjes bloemen


De bloemetjes zijn heel goedkoop (£ 0,45 per boeketje van 12 stuks) en zien er goed uit!

Ik ga hier zeker vaker wat bestellen. Dit is de link: http://www.joannasheen.com/ echt een aanrader!

-xxx- Anne-Marije

1 opmerking:

  1. Jaag me me weer op kosten, ben even gaan kijken in de shop en ik heb per ongeluk een hele berg besteld ...... ach, je moet jezelf toch verwennen af en toe :-)))
    Wat een prachtige rozen en voor de prijs hoef je het niet te laten. Bedankt voor de tip !!!

    BeantwoordenVerwijderen