maandag 1 juni 2009

Kaartje voor de Challenge van juni van Create4fun

Create4fun heeft deze maand een hele leuke challenge waarmee je een Cuttlebug kan winnen! Dus doe allemaal mee. Kijk ook op: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/create4fun/?menu=category&categoryID=412483. Hier is mijn voorbeeldkaart als DT Member:
Ik heb voor deze kaart 1 van mijn eigen stempels gebruikt. Het stempel heb ik afgelopen zomer in Frankrijk gekocht en ik heb het hier nog nergens anders gezien. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. De achtergrond waar de kikkers opzitten heb ik bewerkt met rode stempelinkt. Het groene ovaaltje heb ik gemaakt met Nellie's Multiframes. De flourishes zijn van Quickutz en de bloemen zijn de asterisks van Cuttlebug. Het scrappapier komt uit The Stack 5 van DCWV. De Cuttlebug-embossing is Floral Fantasy, bewerkt met stempelinkt. Ik heb de kaart afgewerkt met groene buttons en witte parels.
Dit is de sketch:
-xxx- Anne-Marije

2 opmerkingen:

  1. Heej,

    Je blog ziet er goed uit! Heeft je broer maar netjes gedaan hoor. Je blog staat nu ook op onze blogspot met een linkje uiteraard!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is really amazing, nice image and brilliant colours.

    Hugs
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen