vrijdag 16 september 2011

Phindy's Place challenge #73

Het is vrijdag, dus alweer tijd voor een nieuwe challenge van Phindy's Place!
It's Friday, so it's already time for a new challenge from Phindy's Place!



Het thema van deze week is: Christmas is creeping on us. Maak dus een kerstkaartje of creatie...
The theme of this week is: Christmas is creeping on us. So make a Christmascard or creation...

Ik heb de prachtige digi A Place to Pause gebruikt. Geweldig om te kleuren. De lucht heb ik gemaakt door 3 kleuren blauw met elkaar te mengen...
I've used the beautiful digi A Place to Pause. Amazing to colour. I've made the sky by blending 3 colours of blue...



Derwent Coloursoft pencils: C050-C310-C350-C390-C400-C590-C600-C630-C640-C660-C680-C710

Ik heb het kaartje vrij simpel gehouden, maar zo komt het plaatje mooi naar voren. Ik ben dol op de witte filigraan ster met brad, deze komen uit mijn eigen winkeltje...
I've made a simple card, but now the image will come to the front. I love the white filigree star with brad, they come out of my own shop...



-digistamp A Place to Pause from Phindy's Place coloured with Derwent Coloursoft pencils
-designpaper from Bo Bunny
-white filigree star
-little blue brad
-3 self-adhesive grey-blue pearls
-sentiment made on the computer

Doe je ook mee met deze leuke challenge? Plaats je kaartje op het Phindy's Place Challengeblog.
Do you join in this funny challenge? Put your card on the Phindy's Place Challengeblog.

Nog een fijne dag! Ik moet werken van 8 tot 2 en heb daarna heerlijk weekend. Even lekker uitrusten na deze superdrukke, maar hele gave week...
Have a nice day! I have to work from 8 till 2 and than I'll have weekend. Time to relax after a superbusy, but amazing week...


15 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie kaart!!!
    Die filigraan ster heb ik ook net binnen, wat is die super mooi!!!
    Ik verheug mij erop om er een kaartje mee te maken.
    Wie weet is die op tijd klaar voor de challenge ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi kaartje. Die filigraanster is inderdaad geweldig. Nou je moet nog even werken, maar voor daarna lekker genieten van je weekend. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi kaartje Anne-Marije!
    En een heel fijn weekend!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart je denk zo dat je in een winterlandschap loopt,Je hoort de sneeuw knisperen!!
    Veel succes met je nieuwe DT team we kijken er naar uit ,wat er allemaal voor moois gemaakt gaat worden.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o we komen al helemaal in de stemming he! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje anne-marije
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, stijlvol! Wie weet krijg ik ook de kerstkriebels en doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty and wintery. Lovely coloring!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kerstkaartje, heel stijlvol.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is just so pretty! I love that snowflake on top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anne Marije, What a pretty card!! I, too, love the snowflake and the DP in the background!! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een pracht creaties hier op je blog!
    ik ben gelijk volger geworden
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart Anne-Marije!!
    Gaaf zeg dat je je eigen DT team hebt.
    Veel succes allemaal

    BeantwoordenVerwijderen