vrijdag 1 juni 2018

AnMaCreatief challenge 81 - juni 2018

Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge.

De opdracht voor de juni challenge is: Vlinders


Dit is de prijs die je kunt winnen met de challenge: 
 
  
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0429 Taart



De lieve dames uit mijn Design Team hebben een voorbeeld gemaakt voor de challenge.

Neem dus snel een kijkje op de blogs van mijn Design Team dames om hun mooie creaties bekijken: Adriana, Ellen en Helen.

De challenge loopt tot en met 30 juni.



Doe jij ook gezellig mee met deze challenge? Voeg dan je creatie toe aan Mister Linky op het Webshop AnMaCreatief blog.

Een fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Wij zijn een erkende geldschieter die in 2000 is opgericht. We bedienen meer dan 60 landen met meer dan 200.000 agentschappen over de hele wereld. Solliciteer voor zakelijke of persoonlijke leningen, schuldconsolidatie, woningkrediet, hypotheeklening, projectlening, voor meer informatie Bezoek ons vandaag nog! E-mail: lendingcashhelpdesk@gmail.com
    whatsapp : +91 9108256518

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen