zondag 1 juli 2018

AnMaCreatief challenge 82 - juli & augustus 2018

Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge. In verband met de zomer(vakantie) loopt de challenge deze keer 2 maanden.

Daarnaast hebben we nog een 'huishoudelijke mededeling'.
Deze challenge is de laatste AnMaCreatief blog challenge. We gaan alleen door met de challenges via onze Facebookgroep. Het blog blijft uiteraard wel bestaan! Het AnMaCreatief DT plaatst regelmatig voorbeelden gemaakt met de artikelen van AnMaCreatief.


De opdracht voor de juli & augustus challenge is: Zomer
  
Dit is de prijs die je kunt winnen met de challenge:

   

Precious Marieke snijmal-PM10082 Seasonal Flowers/Frame


De lieve dames uit mijn Design Team hebben een voorbeeld gemaakt voor de challenge.
Neem dus snel een kijkje op de blogs van mijn Design Team dames om hun mooie creaties bekijken: Adriana, Ellen en Helen.

De challenge loopt tot en met 31 augustus.


Doe jij ook gezellig mee met deze challenge? Voeg dan je creatie toe aan Mister Linky op het Webshop AnMaCreatief blog.

Een fijne dag!


 

8 opmerkingen:

  1. Jammer ik heb geen Facebook!
    Succes en bedankt.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn een erkende geldschieter die in 2000 is opgericht. We bedienen meer dan 60 landen met meer dan 200.000 agentschappen over de hele wereld. Solliciteer voor zakelijke of persoonlijke leningen, schuldconsolidatie, woningkrediet, hypotheeklening, projectlening, voor meer informatie Bezoek ons vandaag nog! E-mail: lendingcashhelpdesk@gmail.com
    whatsapp : +91 9108256518

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Buy Facebook Followers

    Buy Facebook Followers for Your Profile

    There are things you better share only with your friends. For everything else, we have Facebook followers. When you use your Facebook profile for public posts, the number of your followers plays an important role. If the increase is very slow, also your postings will fall by the wayside. Do you want to stop waiting? The solution is easier than you think: just buy Facebook followers!

    Please visit our service link: Buy Facebook Followers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry für das Off Topic, aber ich wollte dich nur kurz darauf Aufmerksam machen das ich nächstes Wochenende eine Lesenacht veranstalte, und fragen wollte, ob du mitmachen willst. Es würde mich wirklich sehr freuen wenn du dabei wärst :) ♥ buy negative facebook reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen