zaterdag 19 september 2009

Create4fun challenge 8 week 38



Het is zaterdag, dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij Create4fun.

Deze week een template in de vorm van een Winebottle:




Toen ik de template zag had ik niet gelijk een idee wat ik er van ging maken. Ik stond in de keuken met mijn moeder te praten en toen zag ik een echte wijnfles staan. Ik heb me dus laten inspireren door een echte wijnfles... haha.

Dit is het resultaat:



-stempel Imaginisce ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-Nestabilities Standard Circle Large en Labels Two
-een echt stukje kurk
-letters AMP gestempeld met kleine letterstempels
-tekst gemaakt in Word



Lijkt net echt, toch...

Ook is er deze week weer een leuke prijs te winnen, namelijk een Clear Stamp Set van Marianne Design:



Doe allemaal weer mee en plaats je kaartje op de Create4fun challengeblog!

Fijn weekend.

3 opmerkingen:

  1. Supermooie wijnfles heb je er van gemaakt en wat een geweldige foto met dat glas en die wijn. Geinig!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen