dinsdag 8 september 2009

serie maritiemkaarten

Ik heb nog maar een serie rustige kaarten gemaakt voor bij mijn tante in de schoonheidssalon.
Deze keer maritiemkaarten. Ik heb er maar niet te veel frutsels opgedaan, want dat vond ik niet zo bij de plaatjes passen. Wel heb ik op elke kaart een gehaakte Granny gedaan. Deze gave rondjes haakt mijn oma voor mij.













Dit heb ik op alle kaarten gebruikt:

-3d plaatjes van Natasja's atelier
-scrappapier van Mariane Design en uit The Stack 6 van DCWV
-stukjes behang
-Cuttlebug embossing Spots & Dots bewerkt met Colorbox inkt
-Nestabillities Standard Circle Large en Large Classic Inverted Scalloped
-gehaakte Grannies

11 opmerkingen:

  1. ^Wat een prachtige serie!! daar zal je tante wel heel blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige reeks van kaarten! Zo mooi en stijlvol! Je 'grannies' zijn echt top!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes hoor.. die zal je tante wel goed kunnen verkopen! Erg mooi ook die gehaakte grannys haha.. xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow je neemt nogal een vaart met die kaartjes... ;0)
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je krijgt van mij een groot compliment want elke kaart is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die grannie van jou is aardig handig stuur ze ook effe naar mij `lol`
    je kaarten zijn mooie schilderijtjes geworden !
    staan vast mooi in de salon van je tante
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serie kaarten Anne-Marije. En wat een leuk idee zo die cirkels! Ik vind de kleuren prachtig!

    groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo
    wat een mooie kaartyen heb je gemaakt
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow war zijn ze leuk allemaal !
    Gr Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaarten weer joh, hoe doe jij dit allemaal naast je schoolwerk? Enne...die stukjes behang gebruik ik ook wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen