donderdag 12 november 2009

Poes met narcissen

Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vintagekaartjes!

Vandaag weer een Penny Blackje. Ik ben echt dol op deze stempels. Ze zijn allemaal even lief.



Ik heb eens een hele oranje kaart gemaakt, dat doe ik niet vaak.



Het boemetje heb ik gemaakt met Nestabilities Dahlia. Ik heb de 3 kleinste dies gestanst uit ColorCore, geembost en daarna weer geschuurd. Ik vind het echt prachtig Cardstock. In mijn filmpje kun je precies zien hoe ik zo'n bloemetje maak.



-stempelafdrukje Penny Black ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Little Yellow Bicycle
-Nestabilities Dahlia
-ColorCore Cardstock CO030 Tangerine en HY020 Honey
-1 halfparel

Nog een fijne dag!


11 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk je kaart. groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke, fijne kaart!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi anne0marije
    wat een schitterend kaart;)
    heel erg leuk
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Anne-Marije,

    Wat een geweldige kaart zeg!

    Super weer.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, en eens wat anders, helemaal oranje! Echt leuk en vrolijk! ook je vintage kaart vind ik erg mooi geworden.
    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie zomerse kaart... was het maar zover, die zomer... heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een heerlijk fleurig kaartje meis ik vind hem TOP !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje, lekkere frisse kleurtjes, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty card Anna-Marije. Love the image you've used and the colouring also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This card is just cute.
    Sweet image, beautiful papers and colours.

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen