dinsdag 24 november 2009

Special Christmas Delivery...

Weer een kerstkaartje gemaakt. Ik had het afdrukje al een tijdje liggen, maar nu wist ik precies wat ik ermee wilde doen. Ik heb het plaatje gekleurd en ben daarna met mijn Stickles en True Snow aan de slag gegaan, zo leuk om te doen! Het is wel een heel groot plaatje, dus er kon niet zoveel bij. Wel heb ik weer zo'n leuke Art stamp gebruikt en mijn nieuwe Nestabilities ovaaltjes.



De sneeuwvlokjes komen van Blokker. Er zit heel veel glitter op, mijn hele kamer zit inmiddels onder de glitters, ohoh. De Nestabilitie heb ik eerst uitgestanst en geembost. Daarna heb ik met een sponsje met Distress inkt heel voorzichtig het ovaaltje bewerkt terwijl het nog in de stans zat. Zo komt de tekst wat meer naar voren.



Ik heb op verschillende plaatsen True Snow aangebracht. Dit is witte pasta in een potje, die je met een spateltje op je afdrukje aan moet brengen. Op het bontrandje van de muts en op alle vallende sneeuwvlokken zitten weer witte Stickles, vind ik wel bij de kerst passen.



-stempelafdrukje Whipper Snapper ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit The Christmas Ultimate Stack van DCWV
-ColorCore Cardstock CD030 Bon-Bon

-Nestabilities Petite Ovals
-Stickles Frosted Lace
-Aleene's True Snow
-Art Stamps Stempel Christmas Delivery
-Distress Inkt Walnut Stain
-3 sneeuwvlokken

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Nog een fijne avond allemaal!

10 opmerkingen:

  1. hoi mooie kaart zeg,ik heb een vraagje ik zie bij meerdere mensen dat die bont kraagjes zo leuk gepoft zijn wat is dat percies wat je erop doet vind het heel leuk groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christa,
    Dat gepofte wat jij bedoelt is Liquid Applique White. Dat is ook een soort sneeuwpasta, maar die moet je verwarmen met een heattool. Bij de sneeuwpasta die ik gebruik hoeft dat niet.
    Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb op mijn blog iets voor je, kom maar eens snel kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en ook schitterend ingekleurd! Leuk met de sneeuw en de sneeuwvlokken!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi anne0marije
    wat een schitterende kaart
    heel erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs lief kaartje! Zulk leuk polkadot papier ook! Helemaal gaaf gewoon.
    En leuk omdat true snow nu eens in gebruik te zien. Vroeg me al af hoe dat zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een een schatje, hij is super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anne-Marije,

    ik zie dat het niet de eerste keer is dat je een award krijg maar toch krijg je er eentje van me omdat ik je kaartjes enorm mooi vind.

    Hier is ie dan:
    http://crealin.blogspot.com/2009/11/een-eerste-award.html

    Geniet ervan!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen