vrijdag 23 december 2011

De laatste kerstkaart...

Dit is de laatste kerstkaart die ik gemaakt heb voor dit jaar. Dit kaartje is voor mijn blogvriendin Lins.
This is the last Christmas-card which I've made this year. This card is for my blogfriend Lins.



Het lieve stempel is van Whipper Snapper. Zo leuk om deze schatjes te kleuren...
The lovely stamp is from Whipper Snapper. It was so nice to colour these cuties...



Derwent Coloursoft potloden:C010-C070-C180-C270-C350-C390-C650-C670-C680-C710

Het mooie scrappapier komt uit een 6x6 paperpack van Forever Friends en heet Cosy Christmas.
The wonderful designpaper comes out of a 6x6 paperpack from Forever Friends and calls Cosy Christmas.



-stempel van Whipper Snapper ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier 6 x 6 Cosy Christmas van Forever Friends
-Papicolor cardstock
-Nestabilities Petite Ovals
-Martha Stewart randpons Two Dot
-gehaakte Ganny vastgezet met een big brad
-4 zelfklevende parels grijsblauw
-tekst gemaakt op de computer

Een hele fijne avond! Ik ben nu lekker vrij tot en met dinsdag. Heerlijk genieten van de kerstdagen samen met mijn familie. 1e Kerstdag gaan we vroeg weg naar opa en oma in Spijkenisse. 's Middags naar oma in Rockanje en daarna nemen we oma mee naar de chinees in Brielle. We slapen een nachtje in een hotel met een lekker kerstontbijt. Dinsdag is mijn moeder jarig. Daarna moet ik nog 4 lange dagen werken, nieuwjaar, balansen bij de Action en dan... Heerlijk een week vrij!
Have a nice evening!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig je kaart en leuk de kerstvlok erbij gehaakt
    Fijne feestdagen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart! en hele fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve schat,

    ik ben supertrots dat ik dit mooie kerstkaartje gekregen heb :-)
    Geniet van deze fijne kersttijd samen met je familie :-)

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was al een paar keer wezen kijken wanneer de laatste erop zou staan.
    Wat heb je weer een geweldige kaart gemaakt!
    Ik kan snappen dat Lins daar zo blij mee is.

    Geniet lekker van je vrije dagen bij je familie!
    En na een paar dagen hart werken van je welverdiende weekje vakantie!

    Dikke knuffel!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merry Christmas Anne-Marie! Love your card!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die een superkaartje!!! En prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dit is ook al zo'n schatje. Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen