dinsdag 20 december 2011

Prettige Feestdagen

Vandaag laat ik jullie het kerstkaartje zien dat ik voor Lotte heb gemaakt.
Today I'm showing you the Christmas card which I've made for Lotte.



Deze lieve beertjes zijn van Laurence, Stampavie. Wat een schatjes he?
These lovley bears are from Laurence, Stampavie. They are such some cuties.



Derwent Coloursoft potloden: C010-C100-C180-C340-C360-C400-C410-C430-C580-C680-C710-C720

Voor dit kaartje heb ik lekker veel Distress inkt gebruikt. Voor het aanbrengen van de inkt heb ik geen speciale tool, maar een klein sponsje. Dit is gewoon een wit schuursponsje waar ik de schuurlaag vanaf gehaald heb en daarna in 8 stukken heb geknipt. Als het sponsje erg vies is gooi ik het weg en pak ik een nieuwe, want het kost bijna niets.... Een handige en goedkope oplossing dus. ;-) Ook de Cuttlebug embossing heb ik bewerkt met inkt, zo komt het wat meer naar voren.
For this card I've used a lot of Distress ink. I've also put some ink on the Cuttlebug embossing, so it will come more to the front now.

Het scrappapier komt weer uit The Christmas Ultimate Stack van DCWV.
The designpaper comes out of The Christmas Ultimate Stack from DCWV again.



-stempel Laurence van Stampavie ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit The Christmas Ultimate Stack van DCWV
-Papicolor cardstock
-Nestabilities Deckled Retangles Small en Large
-cuttlebug embossingstencil Snowflakes
-Martha Stewart randpons Two Dot
-gehaakte Ganny vastgezet met een big brad
-4 zelfklevende rhinestones transparant
-Distress inkt Walnut Stain
-tekst gemaakt op de computer

Nog een fijne avond! Ik moet nog even wat regelen en ga daarna lekker naar bed.... ;-)
Have a nice evening!

11 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit mooi bewerkt en leuke gehaakte ster
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieverd, dit is ook weer een schatje hoor. Deze heeft bij Lotte ook vast een ereplaatsje gekregen. Ik zet dit afdrukje op mijn to do lijstje voor volgende kerst ;-) Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anne-Marije, wat leuk om zo weer eens wat kaartjes van je te zien. Ik hoop dat het je gaat lukken om er weer wat meer tijd voor te maken. t Is te leuk om niet te doen, toch?Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this is gorgeous and so cute.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart weer!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anne-Marije,

    wat een toppertje van een kaart, je weet altijd zo goed papiertjes te combineren. Knap hoor!
    Het jouwe staat hier ook al te pronken op de schouw :-)

    Veel liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg clichee...
    Maar in het echt is hij veel mooier!
    Hij staat hier prachtig te pronken en ik ben er echt heel blij mee!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en schattig kaartje met die ijsberen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige afdrukje!! leuke kaart ermee gemaakt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anne Marije, prachtige kerstkaart zeg.

    Zeg, ik verloot een candy op mijn blog (omdat ik redelijk beginnend ben) en misschien wil je ook mijn volger worden en meedoen?

    Groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen