zaterdag 1 maart 2014

AnMaCreatief challenge 30 - maart 2014

De nieuwe maand is begonnen, dus is het tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge op het Webshop AnMaCreatief blog...








Het thema voor deze maand is Voorjaar/Lente/Pasen.

Je kunt hierbij denken aan scrappapier in Voorjaarskleuren, Paas-embellishments, veel bloemen, enz. Het maakt niet uit wat je maakt, zolang het thema maar in je creatie te zien is. 
Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, home deco of gehaakte creatie zijn.

Ik heb een voorbeeldkaart gemaakt met 1 van de nieuwe Lillibet stempels; Watering Flowers. Wat een schatje hè? Ik heb haar gestempeld met Memento inkt Rich Cocao, dit geeft een wat zachtere uitstraling.





















Derwent Coloursoft potloden: C160-C170-C180-C390-C490-C510-C530-C560-C590-C600-C640-C670-C690-C710

Het scrappapier komt uit het 6x6 paperpack Lillibet van Hallmark. Alle velletjes in pastelkleuren passen zo goed bij de Lillibet stempels. Het roze velletje dat ik voor het rondje en swirls heb gebruikt heeft een mooie linnenstructuur.

In de linkerbovenhoek en in de hoek rechts onderaan heb ik een tekst gestempeld. Deze tekst is een deel van het Joy! stempel Old Letter Rose 2





















Ook de gieter heb ik wat 'opgeleukt' door er een tekst op te stempelen met het Joy! stempel 6410/0044. Ik heb deze tekst gestempeld met dezelfde inkt als ik voor het plaatje heb gebruikt; Memento Rich Cocoa. Het hout 'zuigt' erg, dus ik moest vrij hard duwen met mijn stempel, want anders werd de tekst te licht. 













Bijna alle randjes van het papier heb ik bewerkt met de Memento Inkt Rich Cocoa. De Memento inkt is naast stempelen ook prima geschikt voor het oudmaken van randjes of voor het blenden van een achtergrond.

De swirl is gemaakt met de Marianne Design Creatable Tiny's Flowers 2. Dit is zo'n mooie en fijne stans.

Ik heb de kaart afgewerkt met flink wat parels; 4 mm, 6 mm en parelbloemen 7.





















-clearstempel Watering Flowers van Lillibet/Hallmark ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden 
-Joy! clearstempel 6410/0044-Old Letter Rose 2 (voor papier en gieter)
-scrappapier uit het 6x6 paperpack Lillibet van Hallmark
-Joy! A4 kraft papier
-Nestabilities Standard Circle Large
-Marianne Design Craftable CR1201-Cirkel
-Marianne Design Creatable LR0249- Tiny's Flowers 2
-Dovecraft wooden elements Curiosity Corner (gieter)
-roosjes uit de mix set 10 mm 2-tone
-roosjes 15 mm Light Mocha
-parels 4 mm
-parels 6 mm
-parelbloemen 7 ivoor
-Memento inkt Rich Cocoa (voor plaatje, gieter en randjes)

Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:












Me to You clearstempelsets Easter/Eating Eggs en Easter/Sentiments

De challenge loopt tot en met 31 maart.

Doe jij ook gezellig mee met deze challenge? Voeg dan je creatie toe aan Mister Linky op het Webshop AnMaCreatief blog.

Neem ook eens een kijkje op de blogs van mijn Design Team dames om hun supermooie creaties te bekijken: AdrianaHelenJudithLins en Lotte. Ook mijn lieve oma doet deze maand mee; Granny.

Een fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een schitterende kaart!!! Dat papier past helemaal bij deze stempel. En wat een geweldige details heb je gemaakt! Ik ben weer helemaal weg van je kaart. Fijn weekeinde, liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n lief lentekaartje, dat gietertje past zo goed bij het afdrukje.

    Geniet van je weekend,

    Lins ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtkaart, Anne-Marije! Zo mooi gekleurd perfect bij je papier. De swirsl heb je supermooi gebruikt en het gietertje is echt prachtig gedaan! Echt een topkaart!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is dit weer, zo lief en alle mooie details goed bij elkaar gezocht, een plaatje.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are in fact great ideas in about blogging.
    You have touched some good points here. Any way keep
    up wrinting.

    Also visit my weblog; chinese interpreter services

    BeantwoordenVerwijderen