dinsdag 13 juli 2010

challenges gewonnen!

Joepie! Ik heb met mijn laatste 2 kaartjes allebei de challenges gewonnen.
Yeah with my last 2 cards I've won both challenges.

-Voor Een hoop inspiratie challenge blog mag ik volgende week gastdesigner zijn.
-Bij de challenge van het Nederlandse challengeblog van Karen's Doodles heb ik de tweede plaats gehaald en mag ik 2 digi's uitzoeken.
-Next week I'll be a guestdesigner for Een hoop inspiratie challenge blog.
-I've reached the second place of the challenge on the Dutch challengeblog from Karen's Doodles. Now I may choose 2 digis.

Wat een leuk nieuws!
What a funny news!

9 opmerkingen:

  1. wouw gefeliciteerd;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijzen Anne-Marije! Veel plezier ermee.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Je bent een kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd meis
    wat goed zeg
    veel plezier met guest designer en veel plezier met je digi's uitzoeken
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed zeg van harte gefeliciteerd geniet er van groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so beautiful Anne-Marije! gorgeous coloring hun!
    hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He gefeliciteerd zeg! Altijd leuk he, winnen.

    BeantwoordenVerwijderen