zaterdag 27 juni 2009

2 geslaagd kaartjes

Eindelijk weer tijd gehad om 2 kaartjes te maken. Ik ben nu op de helft van mijn toetsweek of zoals mijn opa het noemt 'een tiendaagse veldslag' ... Nog even volhouden dus. Volgend jaar om deze tijd hoop ik dat bij mij de vlag uit kan.

Ik heb deze 2 kaartjes voor iemand op bestelling gemaakt:
-3d plaatje van Annie Longcut
-scrappapier uit The Stack 6 van DCWV
-Nestabilities Large Classic Inverted Scalloped
-4 bloemen vastgezet met 2 grote brads
-tekstje gemaakt in Word


-3d plaatje van Annie Longcut
-scrappapier met glitters
-Cuttlebug embossing 'swiss dots'
-2 bloemen vastgezet met 1 grote brad
-tekstje gemaakt in Word

-xxx- Anne-Marije

1 opmerking:

  1. Wat een hele leuke kaarten met mooie kleurtjes...geweldig hoor!!
    En veel succes !!

    BeantwoordenVerwijderen