maandag 8 juni 2009

Mijn Grannies!


Een jaar geleden heb ik aan mijn oma gevraagd of ze wat leuke bloemetjes/rozetjes voor mij wilde haken. Zo begon het......inmiddels heb ik een hele berg, want oma blijft maar haken. Ik noem ze tegenwoordig Grannies, een toepasselijke naam. Oma verzint steeds nieuwe patroontjes en varieert met kleuren. Op dit moment heeft oma 12 verschillende kleuren haakgaren van het merk Aida, dit is heel mooi en fijn garen.

Hier een foto van al mijn Grannies bij elkaar:


Dit zijn alle verschillende patroontjes die mijn oma zelf bedacht heeft:


Variaties met de kleur groen:


Wat heb ik toch een lieve oma! :-) Ze is nu weer een nieuwe soort aan het haken. Ik vind het leuk om iets op mijn kaarten te gebruiken wat niet iedereen heeft. Ik wilde dit even laten zien en natuurlijk om mijn oma in het zonnetje zetten!
-xxx- Anne-Marije

2 opmerkingen:

  1. Ohhhhh, wat prachtig, jouw grannie kan er wat van hoor, net als mijn moeder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo ik wil ook een oma!!

    hahahahha

    heel erg leuk en als je oma spreekt geef haar maar een groot compliment!!

    BeantwoordenVerwijderen