zaterdag 12 december 2009

Award

Ik heb weer een award gekregen. Deze keer van Linda. Dankjewel Linda! Erg leuk.

Nu moet ik 5 dingen vertellen waar ik gek op ben. Dat is niet zo moeilijk. Hier komen ze...

Ik ben gek op:

1. mijn familie
2. mijn Cuttlebug
3. shoppen
4. chocola
5. vakantie

Ik geef deze award door aan de volgende 5 personen:

Bunny-Zoe
Debby4000
Gonny
Iris
Renata

Gefeliciteerd met je award!



I've received an award. This time from Linda. Thank you Linda! Very nice.

Now I must tell 5 things I love. That isn't very difficult. Here they are....

I like:

1. my familiy
2. my Cuttlebug
3. shopping
4. chocolate
5. holiday

I'm going to give this award to the following 5 persons:

Bunny-Zoe
Debby4000
Gonny
Iris
Renata

Congratulations with your award!


2 opmerkingen:

  1. Hee Anne-Marije,

    Gefeliciteerd met je award!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations Anne-Marije for your award and you are so sweet to think of me. Big Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen