zondag 20 december 2009

Het is vakantie!

Eindelijk is het dan kerstvakantie. Ik heb echt de uren geteld afgelopen week... Ik heb het zo ontzettend druk gehad met school. Een toets, praktische opdracht en mijn profielwerkstuk moest af zijn ahhhh! Maar het is allemaal gelukt!

Nu heb ik lekker 2 weken vakantie en die is al goed begonnen... Vrijdagavond zijn Martijn en ik opgehaald door oma. Toen zijn we met z'n drietjes uit eten geweest, zo gezellig. Daarna met oma mee naar huis waar we een nachtje hebben geslapen. Lekker ontbijtje van oma gehad met een croissantje, eitje vers geperste jus enzo. Heel veel spelletjes gedaan, want dat kan oma normaal niet doen in haar eentje. Het was echt heel leuk. Gisteravond kwamen mijn ouders ons weer ophalen. Zij waren een nachtje naar Deventer geweest.

Enne... ze hebben wat leuke dingen voor mij meegebracht:



3 pakken karton voor het verkopen van mijn embossingachtergrondjes. Ik vind het echt schitterende kleuren.
1 flesje terpentine
3 stukjes 'hollands' lint. Ik ga morgen eens wat nostalgische kaartjes maken.
en 5 prachtige Sylvia en Pelle stempels, zijn ze niet schattig?

Ik ben er echt heel blij mee. Papa en mama dankjewel!!!

Ik ga stoppen met dit bericht, want ik moet zo mijn voorbeeldkaartje voor de nieuwe challenge van Create4fun nog plaatsen.

5 opmerkingen:

  1. Verwend door je oma en door je ouders... Heerlijk toch!! Geniet er van meid! En ook van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je zo`n fijne band heb met Oma !! super vind ik dat
    je hebt leuke spulletjes van je paps en mams gekregen veel plezier ermee meis en geniet maar lekker van zo`n gezellige oma !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Anne-Marije,

    Zo jij hebt ook een geweldig weekend gehad!
    Erg leuk hoor. en super leuke spulletjes gekregen.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofkont ben je! Leuk hoor, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je ouders!!
    En wat fijn dat je nog een lieve oma hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen