donderdag 24 december 2009

Rain or Shine...

Gisteravond heb ik dit fleurige kaartje gemaakt.



Ik heb mijn eerste digistamp gebruikt. Hij is van Dustin Pike. Ik heb een tijdje 'gerommeld' om het juiste papier te vinden, maar ik heb eindelijk de oplossing. Ik print de digistamp gewoon op een correspondentiekaartje waar ik normaal ook op stempel. Dat gaat prima als je met Derwent potloden kleurt. Bij al het andere papier liep de inkt uit door het gebruik van de terpentine, maar nu niet. Ik heb hier een stapeltje uitgeprinte digistamps liggen, die ik nog moet gaan kleuren, dus er zullen er nog wel meer kaartjes met een digistamp volgen...



Ik vind hem echt zo lief. Toen ik hem zag moest ik gelijk aan die leuke tekst 'Rain or Shine' van Art Stamps denken.



-digistamp Dustin Pike ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Prima Marketing
-tekst gemaakt met Art Stamps Stempel Rain or Shine
-tekstkaartje bewerkt met Colorbox inkt
-4 bloemen van Prima en 2 roosjes van Joanna Sheen

Nog een hele fijne kerstavond!

7 opmerkingen:

  1. hoi anne-marije
    oh wat een lieff kaartje
    erug leuk gedaan
    jij ook een hele fijne kerstavond en kerstdagen
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anne-Marije!

    Wat een leuke kaart!

    Een hele fijne kerst voor jou en je familie!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Anne-Marije,

    Wat een geweldig mooi kaartje, de stempel is ook super mooi!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend kaartje meis jij ook fijne feestdagen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje!! Hier regent het op het ogenblik pijpenstelen, maar we hebben toch een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad een schatje, ziet er leuk uit.

    fijne dagen toegewenst.

    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje, echt een schatje. Hele mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen