dinsdag 1 december 2015

AnMaCreatief challenge 51 - december 2015

De nieuwe maand is begonnen, dus is het tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge op het Webshop AnMaCreatief blog...








December is een drukke feest-maand, dus we hebben een makkelijk thema voor de decemberchallenge: Alles Mag

Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje, mdf figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.


Ik heb deze maand ook een voorbeeld voor de challenge gemaakt. Deze kaart heb ik gemaakt voor ons achterneefje, Levi.

De basiskaart is gemaakt met Crealies Crea-Nest-Lies XXL No. 2. Ik heb het vierkant 2x uitgestanst. Bij het achterste vierkant heb ik met de Scor-Pal een rillijn op 3 cm vanuit de rand gemaakt. Door de rillijn ontstaat er een soort plakrand waar je het voorste vierkant op kunt plakken. Zo kan de kaart makkelijk blijven staan.






















Ik heb de randjes van het cardstock en scrappapier bewerkt met de Crafts-Too edge crimper. Na het 'crimpen' heb ik alle randjes bewerkt met Memento Ink Rich Cocoa.

Het lieve plaatje is een stempel van Eline Pellinkhof en heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Na het kleuren heb ik het plaatje uitgeknipt met een 3d schaartje. Ik heb het plaatje op foam squares geplakt, zodat het wat naar voren komt.




















Derwent Coloursoft potloden: C180-C270-C290-C360-C370-C530-C560-C570-C600-C670

De tekst heb ik gemaakt op de computer. Ik heb diverse maten Nestabilities gebruikt om de tekst uit te stansen.

De leuke voetjes heb ik gemaakt met een Creatable van Marianne Design. Na het stansen en embossen heb ik het papier bewerkt met Memento Ink Rich Cocoa met behulp van een Joy! dauber.
























-stempel Eline's Baby van Marianne Design ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-Dovecraft scrappapier 'True Blue' 6x6 
-CraftEmotions kraft cardstock 30,5 x 30,5 Lichtbruin
-Crealies Crea-Nest-Lies XXL No.2
-Nestabilities Standard Circle Large, Scallop Circle Large, Inverted Circle Large
-Marianne Design Creatable LR0305-Feet
-Marianne Design Creatable LR0326- Bow Medium
-Marianne Design pearl brad
-ScrapBerry's adhesive parels Versailles
-Crafts-Too edge crimper
-Memento Ink Rich Cocoa
-Joy! daubers (voor randjes)
-Hobby & Crafting Fun schaartje rechte punt
-Scor-Pal
-Joy! foam squares 5x5 mm, 1 mm dik
-tekst gemaakt in Word


Dit is de prijs die je kunt winnen met de challenge:





















Joy! Clearstempelset 6410/0310-Roses

Neem snel een kijkje op de blogs van mijn Design Team dames om hun mooie creaties bekijken: AdrianaAnnekeEllenHelenJudith en Margreet. Ook mijn lieve oma doet deze maand mee: Granny

De challenge loopt tot en met 31 december, 09:00 uur.

Doe jij ook gezellig mee met deze challenge? Voeg dan je creatie toe aan Mister Linky op het Webshop AnMaCreatief blog.

Een fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje! Zo leuk om weer een creatie van jou te zien. Mooi strak om het plaatje geknipt trouwens!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Alles past zo mooi bij elkaar. Smaakt naar meer :)

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen