zondag 13 december 2015

Kerstdoosje

Een paar weken geleden is Helen een dagje bij mij geweest. We hebben natuurlijk gezellig gekletst, maar ook nog wat geknutseld. Deze keer is het ons zomaar gelukt om allebei iets af te maken! De creatie van Helen kunnen jullie bij de AnMaCreatief December challenge zien.

We zijn allebei aan de slag gegaan met de boxes van Papermania. Deze leuke doosjes zijn in 2 maten verkrijgbaar; Medium en Large. Ik heb de Medium Box gepimpt.


Het scrappapier is van Studio Light en komt uit het 6x6 paperpack Scandinavian Winter. Daarnaast heb ik ook het Studio Light 3D stansblok Scandinavian Winter gebruikt.



Ik heb alle randjes van het papier bewerkt met de Crafts-Too Edge Crimper. Het is even een werkje, maar ik vind het resultaat echt heel erg leuk. Na het 'crimpen' heb ik alle randjes bewerkt met Memento Inkt Rich Cocoa. Ik heb de inkt aangebracht met een Joy! Dauber.




Voordat ik de figuren op Joy! foampads heb geplakt heb ik eerst alles wat opgebold met de Nellie Snellen Folding Tool.



De belletjes zijn van Hobby & Crafting Fun en heb ik vast gezet met lichtblauw twine.



-Papermania Medium Box
-Studio Light Paperpack Scandinavian Winter 6x6
-Studio Light 3D Stansblok Scandinavian Winter
-Hobby & Crafting Fun Kerstbelletjes 8mm-Rood/Wit
-Lichtblauw Twine
-Zelfklevende Parels Rood
-Crafts-Too Edge Crimper
-Nellie Snellen Folding Tool
-Joy! Foampads 6500/0001 5x5, 1,0 mm dik
-Memento Ink Pad Rich Cocoa
-Joy! Dauber


Een fijne zondag!

3 opmerkingen: