zondag 27 december 2015

Verjaardagskaart voor mama

Hiep hiep hoera, vandaag is mijn moeder jarig! Lieve mama, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We gaan er een gezellige dag van maken.



Natuurlijk heb ik een verjaardagskaart voor mijn moeder gemaakt.

Ik vond het leuk om weer eens een hele witte kaart te maken. Alleen een gekleurd stempelafdrukje en wat gekleurde parels en verder alles wit!



Ik heb het mooie Metallic Cardstock van Joy! gebruikt. Dit cardstock is lekker stevig en ook erg mooi om te embossen.


Het stempel is van Forever Friends en heb ik ingekleurd met mijn Derwent Potloden. Na het kleuren heb ik het beertje een beetje opgebold met de Nellie Snellen Folding Tool en op foampads geplakt, zodat hij wat naar voren komt.



Derwent Coloursoft potloden: C180-C230-C250-C270-C280-C400-C450-C530-C570-C590

Ook heb ik mijn Cuttlebug embossingfolders weer eens gebruikt. Ze blijven leuk! De achtergrond met de swirls was mijn allereerste Cuttlebug Embossingfolder, deze heb ik tegelijk met mijn eerste Cuttlebug gekocht, ongeveer 8 jaar geleden. ;-)


-stempel Forever Friends ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-Joy! Metallic Cardstock Wit A5
-Nestabilities Petite Ovals
-Joy! cutting stencil 6002/0068-bloemen
-Marianne Design Creatable LR0107-Flora 3
-Marianne Design Creatable LR0161-Lace
-Cuttlebug embossingfolders Perfectly Paisley en D'ivine Swirl
-zelfklevende parels lila
-Nellie Snellen Folding tool (voor beertje en bloemen)
-Hobby & Crafting Fun 3D schaartje rechte punt (voor uitknippen beertje)
-Crop-A-Dile Corner Chomper (voor afronden hoeken)
-Joy! foampads 6500/0001 5x5, 1 mm dik
-Aleene's Quick Dry Tacky Glue (voor vastplakken bloemen)
-Memento Ink Pad Tuxedo Black (voor beertje)
-tekst gemaakt in Word

Een fijne dag!

0 reacties:

Een reactie posten