maandag 21 december 2015

Ellen is jarig!

Hiep hiep hoera, vandaag is AnMaCreatief DT-lid Ellen jarig! Lieve Ellen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt.

Tussen alle drukte door heb ik een kaart voor Ellen gemaakt.


Ik ben weer aan de slag gegaan met een Studio Light stansblok. Helaas gaan alle blokken die in de webwinkel staan uit het assortiment, omdat deze niet meer leverbaar zijn... Leuk nieuws: in januari komen er 6 gloednieuwe stansblokken uit! Deze blokken zijn al te zien in de groep Wordt Verwacht.

Ik heb voor mijn kaart het 3D Stansblok-Creative With Chalk gebruikt. Ik heb alle figuren volgens voorbeeld gebruikt, ik heb de kaart alleen iets anders ingedeeld.


Alle randjes heb ik bewerkt met de Crafts-Too Edge Crimper en daarna bewerkt met Memento inkt Gray Flannel.

De figuren heb ik wat opgebold met de Nellie Snellen Folding Tool en daarna vast geplakt met Joy! Foampads 6500/0001 5x5 1,0 mm dik.


-CraftEmotions Kraft Cardstock Lichtbruin A5
-Studio Light 3D Stansblok-Creative With Chalk
-Crafts-Too Edge Crimper
-Nellie Snellen Folding Tool (voor opbollen stansfiguren)
-Joy! Foampads 6500/0001 5x5 1,0 mm dik
-Joy! dauber (voor aanbrengen inkt)
-Memento Ink Pad Gray Flannel

Een fijne dag!

1 opmerking:

  1. En hier ook nog even een reactie achterlaten: dank je wel voor deze mooie kaart, ik vind 'm erg leuk en helemaal mijn ding.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen