donderdag 21 januari 2010

award



Wat leuk! Ik heb alweer een award gekregen... Deze keer van José van Oers. Dank je wel José! Ik vind het een hele eer om van jou een award te krijgen.

De vorige keer heb ik 10 dingen die ik leuk vind genoemd. Al die 10 punten hadden te maken met mijn hobby. Nu zal ik proberen nog 10 andere dingen die ik leuk vind te noemen.

1. mijn familie
2. mijn vriendinnen
3. Op vakantie naar Frankrijk
4. badeendjes
5. de kleur roze
6. Deventer...
7. winkelen
8. nieuwe kleren
9. oorbellen
10. mijn kamer

Ik geef deze award door aan de volgende 3 bloggers:

Daantje

Jeanet

Marjanne

Gefeliciteerd met jullie award!

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel wat ontzettend lief van je :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je Award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, hartelijk bedankt maar weer! Ga hem morgen op mijn blog zetten hoor! Moet nog effe 10 leuke dingen uitkiezen (ik heb er teveel, hihi).

    BeantwoordenVerwijderen