vrijdag 1 januari 2010

Happy New Year!

Ik wens jullie allemaal een heel Gelukkig Nieuwjaar!

Voor mij wordt dit een bijzonder jaar... Ik word 18 jaar op 6 april, moet school examen doen in mei en ... ik ga als het goed is verhuizen! Niet binnen Hellevoetsluis, maar helemaal naar de andere kant van het land! Mijn vader heeft vanaf vandaag officieel een nieuwe baan in Deventer. Hij rijdt in het begin heen en weer, maar het is wel erg ver weg om dat altijd te doen, dus gaan we een huis daar in de buurt zoeken. Als het allemaal goed gaat (eerst ons huis verkopen) gaan we in de zomervakantie verhuizen. Ik vind het wel gaaf, maar ook erg spannend. Je kent daar helemaal niets en niemand...



I wish you all a Happy New Year!

For me it's going to be a special year. I will be 18 years on the 6th of April, I'm going to do my school-exam in May and... I'm going to move to the other side of the country! I think it's really cool but exciting too.

10 opmerkingen:

  1. Hoi

    ook jij een heel goed jaar,met alles wat er gaat gebeuren.en dat is nogal veel zeg
    maar wel leuk en spannend allemaal.ik hoop dat het allemaal lukt,en feliciteer je vader ook maar hoor met zijn nieuwe baan van mij

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anne-marije
    jij ook een gelukkig nieuwjaar
    zo je hebt genoeg leuke dingen;) en idd het is best spannend om te verhuzen waar je niks en niemand kent
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Anne-Marije,

    Wat een spannend jaar wordt dat voor jou!
    Ik verwacht en weet eigenlijk wel 100% zeker dat alles goed komt :D

    Jij ook gelukkig nieuw jaar!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy New Year!!
    Dat word een hele verandering voor jullie maar wel leuk toch??
    veel succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anne-Marije,

    2010 zal voor jou wel heel onvergetelijk worden, de grote 18, je diploma en dan nog verhuizen erbij. Allemaal grote stappen maar het lukt je wel hoor, zeker weten.
    En je blogvrienden zijn er ook nog he!

    Groetjes,

    Linsx

    ps je vorige kaartje is echt heel leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou deventer is een leuke stad! Dat wordt een spannend jaar voor je! Heel veel geluk gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Auch Dir wünsche ich ein glückliches und gesundes neues Jahr 2010, weiterhin viel Kreativität und dass alles, was Du Dir vornimmst und wünschst, so funktioniert, wie Du es gern hättest.

    Liebe Grüße,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt inderdaad een heel spannend jaar voor je. Veel succes en alsnog de beste wensen voor 2010!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zozo, Anne-Marije, dat word een bewogen jaar dan! Wij zijn zelf vorig jaar april verhuisd naar een dorp 10 km verderop en ook ik vond het spannend. Kende ook niemand hier. Maar we hebben het wel ontzettend getroffen met onze buren. Ik wil niet meer terug!
    Heel veel succes met je examen.

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij begint het jaar wel met allerlei sapnnende uitadagingen!!
    Ik wens jou een heel fijn en creatief 2010 toe.

    BeantwoordenVerwijderen