dinsdag 26 januari 2010

Old Dutch 2

Zoals beloofd... Old Dutch serie 2. Gisteravond heb ik deze 4 kaartjes geplakt. Het was heel leuk om te doen met de kantrandjes en Grannies, maar het leukste is toch wel het inkten met Distress inkt! Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe een randje, plaatje of een stukje embossing daardoor veranderd.



Deze kaarten horen nog bij de vorige serie. Totaal heb ik 8 dezelfde soort kaarten gemaakt.
Mijn oma (van de Grannies) heeft de vorige serie van 4 gezien en vond ze helemaal geweldig. Ze wil er nu een aantal hebben om te versturen. Dus deze kaarten zijn gemaakt met de oude plaatjes van mijn oma en gaan nu weer naar haar terug in een nieuw jasje...









Ik heb voor alle kaarten hetzelfde materiaal gebruikt:

-vintageplaatjes AM005 t/m AM008
-scrappapier van K&Company
-Nestabilities Standard Circle Large en Scallop Circle Large
-Cuttlebug Embossing Stencil Textile Texture
-Distress Inkt Walnut Stain
-kant
-gehaakte Grannies en grote brads

Ook deze keer heb ik de plaatjes voor jullie hieronder gezet. Veel plezier ermee...









Ik ga nu een kaartje voor morgen uitzoeken, want ik moet me toch aan mijn woord houden dat ik elke dag een kaartje maak en op mijn blog zet... hihi.

12 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer geweldig mooi! Daar zal je oma wel heel blij mee zijn, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er dan ook super uit! Je oma zal wel trots zijn en ...terecht!!!!
    Liefs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg wat ontzettend mooi weer en heel erg bedankt voor de prachtige plaatjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey anne-marije
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn weer prachtig hoor ,ik kan me voor stellen dat je oma er blij mee is

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anne-Marije,

    In één woord PRACHTIG! Ik geniet elke keer van je mooie kaarten.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anne-Marije,

    Wat zijn het weer geweldige kaarten!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze geweldig hoor!! super. liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat schitterend en bedankt weer voor de
    mooie plaatjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je houdt het goed vol hoor, 1 kaart per dag!
    Knap en dat naast je studie!

    BeantwoordenVerwijderen