vrijdag 12 maart 2010

80 jaar

Vandaag is mijn opa jarig. Hij is 80 jaar geworden.
Today it's the birthday of my Grandad. He has become 80 years.



Deze prachtige digistamp At Sea van Digital Stamp Oasis is heel geschikt voor een mannenkaart. Er zijn niet zoveel leuke stempels voor mannen, maar deze vind ik erg mooi.
This beautiful digistamp At Sea from Digital Stamp Oasis is very suitable for a men card. There aren't so many nice stamps for men, but I really like this one.



Op deze kaart heb ik 2 gehaakte Grannies gebruikt. Opa en oma vinden het allebei erg leuk om te zien hoe de Grannies op een kaart staan. Opa gaat altijd met oma mee om nieuwe ringetjes en garen te kopen. Oma is nu weer lekker aan het haken voor mij...
I've used 2 chrochet Grannies on this card. Grandad and Grandma really like it how the Grannies look like on a card. Grandad is always going with my Grandma to buy new rings and thread. Grandma is just croching for me right now...



-digistamp At Sea from Digital Stamp Oasis coloured with Derwent Coloursoft pencils
-designpaper from Basic Grey
-Nestabilities Petite Ovals
-ColorCore Cardstock CC040 French Roast
-letter-stickers '80 jaar'
-2 crochet Grannies fastened with 2 big brads
-
Distress Ink Walnut Stain

Nog een fijne dag!
Have a nice day!

Ik heb echt zo'n zin in morgen.... Dan ga ik, net als elk jaar, gezellig samen met mijn moeder naar de Knotsgekke kaarten- en scrapdagen in Den Bosch. Lekker de nieuwste spullen bekijken én natuurlijk ook iets kopen. Heb al een lijstje klaarliggen.
Wie gaat er nog meer? Misschien tot zaterdag...

18 opmerkingen:

  1. jeetje wat een mooie kaart Anne-marij
    echt top de stempel is echt prachtig en de kleuren ook.heel veel plezier morgen ik ga naar rijswijk eind van de maand

    XXX Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hij is prachtig geworden. Een hele mooie digi! En...veel plezier op de KGKD!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart en ook supermooi gekleurd die stempel
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Gave mannenkaart zeg! Wat zal je opa er blij mee zijn.
    Ik ben vorig jaar naar de Knotsgekke Kaartendagen in Goes geweest. Ook met mijn moeder toevallig. Erg gezellig!
    Veel plezier en nog gefeliciteerd met je opa.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een super mooi mannenkaart daar
    zal je opa zeker heel blij mee zijn en wat
    zijn dat mooie Grannies. Veel plezier morgen
    op de beurs

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je opa, wat zal hij blij zijn met deze prachtige kaart! Wat fijn dat ze nog samen zijn je opa en oma!Geniet er maar van.
    En veel plezier op de beurs, ik wou dat ik met je mee kon...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje, zal je opa vast heel blij mee geweest zijn.
    Geef hem nog maar drie dikke kussen!
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hieperdepiep voor opa!! Je kaartje is geweldig!Geniet van de beurs,voor mij is dit veel te ver :-( ik zal nog moeten wachten tot september dan komt er weer een beurs naar ons!Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend. Je kaartje is gewoon echt helemaal af! De gehaakte grannies passen er ook perfect bij.

    Veel plezier in Den Bosch

    Liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Anne-Marije,

    Wat een geweldig kaartje zeg!
    Heel erg mooi gemaakt.

    Ik ga helaas niet naar de knotsgekke kaarten dagen. ik ga in augustus naar Zwolle!
    Maar heel veel plezier, ben benieuwd wat je allemaal koopt!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Anne Marije,
    wat een prachtige kaart weer en wat lief van je oma om van die bloemetjes voor je te haken
    veel plezier op de knotsgekke kaarten dagen
    jammer genoeg komen ze dit jaar niet in Goes, want dan was ik ook gegaan,
    en denk er om , niet te veel uitgeven he, hahahaha
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een supermooi en toepasselijk kaartje !!
    Veel plezier hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Deine Karte ist fantastisch!
    Tolles Motiv, tolle Details und die Gestaltung ist auch klasse.

    Liebe Grüße,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, Anne-Marije, this is just beautiful! Love your coloring, the paper,and the crocheted embellishments are just gorgeous. I wish I had a grandma who could do that for me. You are one lucky girl!
    Happy 80th Birthday to your Grandpa!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heey anne-marije
    wat een super leuk kaartje echt super
    ben benieuwd naar je nieuwe aankopen morgen
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Anne-Marije!

    Je opa zal wel heel blij zijn met deze kaart! Gefeliciteerd, 80 jaar is al een hele leeftijd.
    Ik ben vandaag naar Den Bosch geweest en ik heb weer prachtige dingen gezien en gekocht natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gemaakt deze mannenkaart en van harte gefeliciteerd met je opa zijn verjaardag.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. It's great that you are getting ideas from this post as well as from our discussion made here.

    My page :: skin lightening home remedies

    BeantwoordenVerwijderen