vrijdag 19 maart 2010

it's a party!

Vandaag een DT-kaartje voor Digital Stamp Oasis.
Today a DT-card for Digital Stamp Oasis.



Ik heb de leuke digi Partysquirrel gekleurd en gebruikt op mijn kaart.
I coloured the nice digi Partysquirrel and used it on my card.



Ik vind het leuk om een beetje te variëren met mijn DT-kaartjes voor Digital Stamp Oasis. Ik heb al een kaart met lichte kleuren gemaakt. Vorige week een kaart met donkere, chique kleuren. Deze week is het een kaart met lekkere felle kleuren. Het scrappapier komt uit The Stack 6 van DCWV, ik ben echt dol op het papier uit The Stacks.
I like it to variate with my DT-cards for Digital Stamp Oasis. I have made a card with soft colours. Last week a card with dark, chic colours. This week it's a card with very bright colours. The designpaper comes out of The Stack 6 from DCWV, I'm very fond of the paper out of The Stacks.



-digistamp Partysquirrel from Digital Stamp Oasis coloured with Derwent Coloursoft pencils
-designpaper out of The Stack 6 from DCWV
-Nestabilities Small Classic Inverted Scalloped, Large Classic Inverted Scalloped
-ColorCore Cardstock SB030 Jaybird
-button tab and fasteners made with Quickutz dies
-2 mini brads and 1 mini flower brad
-sentiment made on the computer

Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.
I hope you'll like my card.

Met oma gaat het gelukkig goed. De operatie is goed verlopen. Ze moet het nu rustig aan doen.
My Grandma is feeling well. The operation has gone well. She has to do it slowly now.

Ik vind het hartstikke leuk dat ik al zoveel lieve reacties op mijn candy heb gekregen. Er zijn zelfs mensen die mij mailen om mijn adres en mij een verjaardagskaartje willen sturen, dat vind ik helemaal te gek... Zo lief van jullie!
I really like it that I got so many lovely comments on my candy. There are some people who mailed me to ask my address, so they can send me a birthday card, that's so cool... You're all so sweet!

15 opmerkingen:

  1. Hee Anne-Marije.

    Wat een geweldig mooi kaartje!
    Super gewoon.

    Ik wou je ook nog vragen voor je adres en een super mooi kaartje voor je maken ;)

    Stuur wel even een mail :)

    Ben blij dat het goed met je oma gaat.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een super gaaf en lekker fleurig
    kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een vrolijke kaart van gemaakt, leuke kleuren.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaart! Heerlijk om naar te kijken!
    Fijn dat het goed met je oma gaat!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super !!! wat een leuke vrolijke kaart !!!
    xxx Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey anne-marije
    wat een shitterend kaartje weer
    erg leuk gedaan
    ben erg blij dat het met je oma goed is gegaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren gecombineerd, prachtig kaartje !
    groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje is het weer
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk en prachtig kaartje, super!
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer zo'n lief stempeltje, ik zal eens op hun site gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw wat een vrolijke kaart meid het papier is ook super.ik ben blij dat het goed gaat met je Oma hoor.ik zou van jou wel een workshop met de derwents willen hoor hiihihi

    fijn weekend Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, wat een vrolijk kaartje fantastisch

    groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat is dat een mooartje geworden erg leuke kleuren heb je gebruikt.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een kleurrijk kaartje, heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen