zaterdag 27 maart 2010

Create4fun challenge 35 week 13

Zaterdag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Create4fun!
Saturday, so it's time for a new challenge at Create4fun!



Het leek mij leuk om eens wat anders te doen dan een sketch. Daarom heb ik voor deze week een recept bedacht:
I thought it's just nice to do something else than a sketch. That's why I made a recipe for this week:



Dit schattige meisje is van Sugar Nellie.
This cute girl is from Sugar Nellie.



De bloemen zijn van Prima. Deze bloemen hebben een klein geembost randje. Ik heb dit randje bewerkt met bruine Colorbox inkt.
The flowers are from Prima. These flowers have a little embossed line. I inked this little line with Colorbox ink.



-stempelafdrukje Sugar Nellie ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit The Stack 6 van DCVW
-Nestabilities Petite Ovals
-ColorCore Cardstock CC020 Cappuccino
-3 Prima flowers vastgezet met 3 grote brads
-
Colorbox inkt voor de bloemen
-kantrandje
-2 halfparels

Doe allemaal weer mee en plaats je kaartje op de Create4fun challengeblog!
So join all in and put your card at the Create4fun challengeblog!

Nog een fijne zaterdag!
Have a nice Saturday!

15 opmerkingen:

  1. Deine Karte ist wunderschön!
    Ich mag diese Farbkombi sehr gern und das Motiv und die Gestaltung sind ganz zauberhaft.

    Liebe Grüße,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw je kaart is echt schitterend meid
    leuk op dracht ook.ik ga proberen mee te doen hoor.ik moet alleen mijn school afronden

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw schitterend kaartje weer anne-marije
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart. Ik vind de kleuren prachtig.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje weer!

    Fijn weekend!

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel erg leuk kaartje. Ik ga kijken of ik ook mee ga doen met de challenge.

    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmmmm wat een lekker recept, een kaartje om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje! Het papier past mooi bij elkaar en die bloemen zijn eveneens fantastisch.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anne-Marije,

    hopelijk gaat het weer wat beter met je. Je bent er alleszins weer in geslaagd om heel mooie kaartjes te maken. Het papier dat je gebruikt hebt is schitterend. Prachtig!

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh fabulous Anne-Marije, love sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een mooi kaartje is dat geworden zeg! en wat een leuke opdracht..!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje! Ik hou ook ontzettend van die kleurencombinatie!
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. it is a very nice card
    your stamp is so nice
    bizz Mu

    BeantwoordenVerwijderen