dinsdag 23 maart 2010

even afwezig

Ik ben er even niet.
Vandaag kreeg ik het nare bericht te horen dat mijn oom plotseling is overleden. Hij was nog maar 47 jaar. Hij was kerngezond en is in zijn slaap overleden. Aanstaande maandag wordt hij begraven.

Morgen begint voor mij de belangrijkste toetsweek. Het is me gelukkig vandaag nog gelukt om te leren, al stond mijn hoofd er niet zo naar.

Ik ga proberen mijn opdrachtkaartjes voor deze week wel te maken. Voor reacties op jullie blogs heb ik even geen tijd. Eerst maar zien dat ik deze moeilijke week door kom.


39 opmerkingen:

  1. Veel Sterkte Anne-Marije!
    hoop dat je je nog goed kan concentreren op je toetsenweek!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte !!!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte toegewenst! liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel sterkte , ook voor je familie
    en ik hoop dat je je goed door de toetsweek slaat
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een nieuws! Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen en hoop dat je de toetsweek toch goed doorstaat.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vreselijk!!!Heel veel moed en sterkte, ook voor je familie. Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meid heel veel sterkte! ook voor de rest van de familie!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil je even heel veel sterkte wensen en jou fam ook in deze moeilijke tijd.Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd, hoop dat je de toetsweek ook goed doorkomt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd.. wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Veel suc6 met je toetsweek ondanks alles.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn oprechte deelneming en heel veel sterkte komende dagen!
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd, altijd moeilijk zoiets.. Veel sterkte gewenst komende tijd!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anne-Marije,

    Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie.

    Liefs
    Thea
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje Anne-Marije!
    Dat is geen leuk nieuws zeg :(

    Heel veel sterkte, en heel veel succes met je toetsweek, hopelijk lukt het allemaal een beetje.

    Liefs Ida xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat erg zeg, om je oom zo plotseling te moeten missen. Sterkte hoor en veel succes met je toetsweek. Ik hoop dat het allemaal een beetje lukt met leren.

    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel sterkte en succes met de toetsen. WE begrijpen dat dit even belangrijker is.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. o vreselijk zo jong heel veel sterkte meis !!
    liefs Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel sterkte toegewenst.

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil je heel veel sterkte wensen want hij is toch wel heel erg jong

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel sterkte voor jou en je familie toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pffff jeetje Anne-marij wat erg. gecondeleert en heel veel sterkte met je familie toegewenst

    XXX Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goh meidje wat erg! Ik kan me goed voorstellen dat je hoofd nergens naar staat. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nou meid gecondoleerd, en ik wens je veel sterkte toe met het verlies,en je familie ook naturlijk.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte!

    Groetjes, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel sterkte.
    Ik hoop dat het met je toetsen toch nog goed komt.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anne-Marije,

    Ik wens je heel veel sterkte. Het zal een moeilijke periode worden, een groot gemis. Maar je hebt vast vele mooie herinneringen aan je oom...

    Dikke knuffel,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh meid, gecondoleerd en veel sterkte gewenst hoor! Ik hoop inderdaad ook voor jou dat je je nog kunt concentreren op je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Anne-Marije,

    mijn innige deelneming met het verlies van je oom, veel sterkte voor jou en je familie. Ik hoop voor jou dat je je toetsenweek goed mag doorkomen. Het komt wel goed, ik zal aan je denken!

    Groetjes en dikke knuffel,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een verdrietig bericht Anne-Marije....gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie gewenst! Veel succes met je toetsen, hoop dat je je er goed door heen slaat! Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jeetje, wat een narigheid.
    Heel veel sterkte gewenst en succes met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Veel sterkte en succes met je toetsen!
    In moeilijke situaties kun je vaak meer dan je denkt!
    Groeten Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. gecondoleerd, zo jong nog.....
    Veel sterkte deze week en zet hem op met de toetsen.
    lieve groetjes van Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gecondoleerd met het verlies van je oom.
    Ik wens je veel sterkte en succes met je examens. Hopelijk kun je je gedachten er toch nog bijhouden.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Innige deelneming, zo jong nog......
    Sterkte voor de hele familie!
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jee Anne-Marije wat een vreselijk bericht zeg!!
    En je oom was nog zo jong.
    Wens jullie allemaal heel erg veel sterkte met dit onverwachte verlies

    BeantwoordenVerwijderen